Novo nordisk! — Danish

Novo nordisk!

Halløj derude.
Ved ikke om der overhovedet nogen der kigge med, men nu giver jeg mig i kast med et opslag her.
Jeg er selv godt i gang med en livsstilsændring. Det var nødvendigt når jeg gik fra meget aktiv og sporty samt altædende, uden så meget som at tage et gram på. Til at blive en hel del mere inaktiv og mor til to som tager på blot der kigges på et stykke kage.

Jeg skal tabe mig godt 15 kilo og dette gør jeg ved at spise så jeg har et kalorie underskud på godt 500 om dagen. Jeg er også begyndt at løbe igen, minimum 2 gange om ugen og gerne 3 gange hvis jeg kan finde tiden til det.

Grunden til dette opslag er min frustration over min omgangskreds nemme løsninger. Før følte jeg vi kæmpe på lige vilkår. Vi havde alle en hverdag der skulle hænge sammen, med børn, arbejde og at holde os fra de søde sager.

Nu har to af mine nærmeste så startet på denne sprøjte fra Novo nordisk og de taber sig med lynets hast, og virker til at være uden bivirkninger og uden problemer.

Jeg vil meget nødig med på denne "kur" med sprøjter eller piller, men jeg kan godt føle jeg sidder lidt alene og at jeg taber mig så mega langsomt og aldrig vil komme i mål mens jeg bare ser dem blive slanke så hurtigt.

Ved ikke helt hvad jeg vil med dette opslag, jeg føler mig nok bare lidt de snyder. Haha ved godt sådan er det jo ikke og jeg kunne sikkert også bare tage den sprøjte men er jeg ikke villig til.

Kommentarer

  • bibber2000
    bibber2000 Indlæg: 3 Member
    Redigeret december 2023
    Med kun 15kg som mål for dit vægttab, må du holde dig fra sprøjten. Dine venner skal fortsætte med sprøjten resten af livet hvis de vil holde vægttabet!
    Jeg skal selv fra 85kg til 65kg.... Så du er ikke alene...
  • MariaSchleimann
    MariaSchleimann Indlæg: 2 Member
    Hej Piger, skal vi lave en gruppe?