Er jeg den eneste Dansker?
CharlottesDK
Der er ikke meget gang i den herinde. Der er faktisk så tomt at jeg kan råbe GEKKO - EKKO - EKKo - EKko - Ekko - ekko.....
Er jeg den eneste Dansker der bruger app´en?
Er jeg den eneste Dansker der bruger app´en?
2
Kommentarer
-
OMG!!0
-
Nej, jeg er her også0
-
...og jeg er lige kommet til. Jeg er en af de mange, der for tiden flygter fra ShapeUp Club efter at deres seneste opdatering har gjort app'en komplet ubrugelig. Jeg har fået myfitnesspall anbefalet, men jeg synes faktisk, at den er lidt bøvlet at arbejde med. Jeg har f.eks. et problem med at finde ud af hvordan man ændrer vægten på de fødevarer man indtaster. Er der nogen, der ved det?0
-
Du går bare ind og sætter den til et gram og så indtaster hvor mange gram du spiser. Det er nemt på mobilen. :-)0
-
OMG what????0
-
Nix0
-
Jeg er her skam også og er godt igang med vægttab - 2 kg på 3 uger. Blev inspireret af min bror der ved hjælp af myfitnesspal har tabt sig 25 kg på 9 måneder.
Venlig hilse. Ann-Pia0 -
jeg er her også- helt ny her, men er her0
-
Jeg er også flygtet hertil fra Shapeup0
-
Jeg er her også.. igen... hehe.. men hejsa til alle jer danske vikinger derude i det våde decembervejr.... ;o)0
-
Er også lige ankommet fra ShapeUp
Ved I om det er muligt at importere data fra ShapeUp til denne app??0 -
Stolt dansker lige her :]0
-
Hej
Du kan gå ind og vælge hvor stor en portion er. fx. istedet for 100 gram havregryn så vælg 1 portion 1 gram. og så bare indtast 278 portioner
- Tarik0 -
Jeg har lige oprettet mig i dag, bliver spændende at komme igang!0
-
Hej allesammen0
-
Jeg får kun danske medlemmer frem, men der er ikke meget aktivitet. Jeg er ny bruger af App'en selvom jeg downloadede den for laaaang tid siden. Nu er det tid til at indfri en gammel aftale med mig selv og så fandt jeg den frem. Jeg bliver mere og mere begejstret for den som dagene går. Nu skal jeg lige se hvordan det hele herinde fungerer og så bliver det spændende at se hvordan den virker i de travle hverdage, der for mit vedkommende starter mandag.0
-
+10
-
En mere her... :-)0
-
Jeg startede d. 2/1 - og har tabt 3 kg. Jeg har aldrig tidligere prøvet kur med kalorietælling og må indtil videre sige, at det virkelig fungerer for mig! Jeg synes det er så fedt at man kan "synde" hvis det er det man prioriterer. Kombineret med en plan for motion forventer jeg (endelig) at komme af med de kilo der har irriteret mig!
SÅ hep hep hep derude!!0 -
Og hej fra mig - Vestsjælland.0
-
Nej det er du da bestemt ikke0
-
neeeeej jeg er også dansker0
-
Er med, og ganske ny, på faneflugt fra Shapeup/Lifesum. Der er en del gode ting ved MyFitnessPal, som tiltaler mig mere og mere.0
-
Nix0
-
Jeg er lige startet idag, og håber det bliver godt:)0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring
- 26 Fitness og motion