Er jeg den eneste Dansker?- Side 2 — Danish

Er jeg den eneste Dansker?

Indstillinger
245

Kommentarer

  • LusKereN
    LusKereN Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg er her også :)
  • Fillen
    Fillen Indlæg: 1
    Indstillinger
    Nej, du er ikke den eneste, men jeg har f.eks. aldrig været herinde før. Jeg bruger app'en til at registrere vægt og kalorier. Motion importerer app'en automatisk fra andre app's.
  • johnskovgaard
    johnskovgaard Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Nej du er ikke helt alene...
  • dsh3
    dsh3 Indlæg: 8 Member
    Indstillinger
    Jeg melder mig under fanerne for dem der er på vej væk fra ShapeUpClub/Lifesum - magen til skrammel skal man efterhånden lede længe efter. Det virkede ellers fint indtil deres store "opdatering" sidste år.
  • MrsMaryMog
    MrsMaryMog Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg er her også :-)
    Jeg er også ny, og er glad for app'en!
    ændrer jeg portionsstørrelse under 'indstillinger' elller hvor?
  • tomarnfeldt
    Indstillinger
    Også dansker her :)
  • orngreen
    orngreen Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Endnu en dansker her - eller faktisk to, da både konen og jeg er kommet på idag :)

    'Faldt' over App'en da jeg sad og kiggede efter en kalorie-tæller, da konen var gået igang med et regneark, og må sige jeg er behørigt imponeret - havde regnet med at finde noget 'simpelt' - men den kan dælme meget (nok også mere end jeg kommer til at bruge, men det er sgu sjovt at bruge stregkode scanneren på diverse varer i køleskabet! :):)
  • meloditaDk
    Indstillinger
    Hej! Jeg er ikke dansker men bor her, og vil gerne flere MFP venner der bor har, speciet hvis i har åben dagbog. Bare tilføj mig! Alle er velkommen.
  • dancon9
    dancon9 Indlæg: 1
    Indstillinger
    Endnu en:-)
  • CharlottesDK
    CharlottesDK Indlæg: 11 Member
    Indstillinger
    Sikke mange vi er. I er velkomne til at anmode mig som ven herinde hvis I vil have og give lidt støtte i vores vej ned gennem tallene. :-)
  • regitzevester
    Indstillinger
    Jeg er også dansker... Jeg har haft meega svært ved at komme i gang, men nu hvor jeg skal fortælle alt jeg spiser, er det sværere at finde det usunde frem ;)

    Et mindre problem: Jeg har egentlig ingen vægt O.o
  • Reerso
    Reerso Indlæg: 7
    Indstillinger
    Nope! Jeg er her også :)
  • 1irnada
    1irnada Indlæg: 1
    Indstillinger
    Nix vi er flere :-)
  • peterstephandk
    peterstephandk Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Endnu en dansker :)

    Er der nogle af jer som skriver "dagbog" herinde? Lidt i stil med "Online Logbog" på motion-online.dk ? http://www.motion-online.dk/fora/index.php?s=80b55ad19e3c5f3b87616ba06194cd96&showforum=12
  • Medellin1984
    Medellin1984 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    stolt aktiv dansker her :)
  • daltese
    daltese Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    For at svare på dit spørgsmål. Nej. Du er ikke alene. :happy:
  • skovtrolden
    skovtrolden Indlæg: 7 Member
    Indstillinger
    Der er åbenbart en del danskere her, jeg er også en af dem

    Moin
    Peter
  • tinand61
    tinand61 Indlæg: 2
    Indstillinger
    No .. jeg er her som helt ny på appen ... viser sig den holder mig til ilden, hvad angår at tænke over hvad jeg fylder på min tallerken, og hvor meget ... super .. Har også inviteret en veninde, så nu vi se om hun også kommer igang.
  • Kandidate
    Kandidate Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Nope! :)
  • Sjoerringvej100
    Sjoerringvej100 Indlæg: 5 Member
    Indstillinger
    Nej Da..... Jeg her også ... Dansk.
    men er ny på MFP . kommer ovre fra madital som jeg synes var nem at indtaste. jeg synes MFP er lidt rodet i deres opbygning af hjemmesiden, men det er sikker et tilvænnings spørgsmål, synes det er fedt at man via appen bare kan scanne en stregkode og så kommer den præcise vare frem. noget madital kunne lære lidt af. ( synes også det med mængde angivelse er lidt udfordrende, men jeg lærer det nok. )
  • nesnegroj
    nesnegroj Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Jeg har været igang siden 25.dec 2013 hvor jeg fik et fitbit skridt/kalorie armbånd, problemet var at mad databasen kun var på engelsk - fandt MFP og har smidt 13kg pt. uden at føle jeg har været på kur - bevidsthed hvor mange kalorier man stopper i hovedet fjerner lysten til at overspise (køre ind efter man er mæt)!
  • johanneolsen9
    Indstillinger
    Jeg er også dansker :)
  • Dorthebh72
    Dorthebh72 Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg er også hoppet på vognen :)
    Håber at bevidsthed om kalorieindtag kan hjælpe mig af med de kilo som bare ikke vil slippe sidebenene.
    Jeg får egentlig dyrket motion nok, men spiser nok også bare det mere og det håber jeg at kunne få stoppet ved hjælp af myfitnesspal.

    mange hilsner Dorthe
  • KatrineBas
    KatrineBas Indlæg: 11
    Indstillinger
    Du er vist ikke det eneste, det virker til er der er rigeligt med danskere herinde ;) Jeg er selv lige begyndt herind, for at kontrollere at jeg hverken spiser for lidt eller for meget :D
  • koborg
    koborg Indlæg: 5 Member
    Indstillinger
    Ja jeg er her også :-) Bruger faktisk kun mobilen til appen så tilfældigt at jeg opdager at der er chat osv. Men har været i gang med appen siden 18 marts og det går super synes jeg :-)