Alt godt kommer til den der kan vente — Danish

Alt godt kommer til den der kan vente

Indstillinger
Falludja
Falludja Indlæg: 2 Member
Hej alle sammen.

Jeg hedder Nadja, jeg er 24 år, bor i vestjylland med min mand, vores hund og kat.
Forrige år til da min mand friede til mig, havde jeg bare super godt styr på det med vægttab og havde tabt mig noget der lignede 15 kilo. Jeg fik en svær depression, og tog desværre det hele på igen, da jeg begyndte at få medicin. Jeg er ude af behandling nu, har det godt igen, og er bare super ked af min krop. Som I kan se på mit profilbilled så ligner jeg en der er højgravid, og det er ikke noget man ønsker når man ikke er det, men inderligt ønsker at blive det.

Det er et af mine helt store ønsker med dette vægttab, det er at blive gravid. Jeg bliver jo ikke yngre, heller ikke selvom jeg har proklameret jeg fra min fødselsdag i år, ALDRIG bliver ældre (25 år)

Mine arbejdstider veksler meget, jeg er uddannet SSA og læser pt til sygeplejerske, og jeg synes derfor det er svært at få en træningsrutine i fitnesscenteret, så hellere tage en tur på den gode gamle jernhest i ny og næ.

Håber jeg snart kan rapportere fremskidt :)

Kommentarer

  • KatrineBas
    KatrineBas Indlæg: 11
    Indstillinger
    Held og lykke med det hele, det skal skam nok komme :)
    Hvis det er svært for dig at få fitness til at passe ind, kan du jo netop altid cykle en tur, eller gå nogle lange ture, løbe osv. Men jeg synes også at det ville være en god ide, hvis du tog nogle styrkeøvelser ind i dit program bare omkring 3 gange i ugen. Du kan jo sagtens lave det meste derhjemme på gulvet ;) hvis du mangler inspiration, så kan du finde Nordic HIIT på facebook. Det er to seje piger, der laver øvelser i hjemmet 5 dage i ugen
  • shapefitter
    shapefitter Indlæg: 4
    Indstillinger
    Hej alle sammen.

    Jeg hedder Nadja, jeg er 24 år, bor i vestjylland med min mand, vores hund og kat.
    Forrige år til da min mand friede til mig, havde jeg bare super godt styr på det med vægttab og havde tabt mig noget der lignede 15 kilo. Jeg fik en svær depression, og tog desværre det hele på igen, da jeg begyndte at få medicin. Jeg er ude af behandling nu, har det godt igen, og er bare super ked af min krop. Som I kan se på mit profilbilled så ligner jeg en der er højgravid, og det er ikke noget man ønsker når man ikke er det, men inderligt ønsker at blive det.

    Det er et af mine helt store ønsker med dette vægttab, det er at blive gravid. Jeg bliver jo ikke yngre, heller ikke selvom jeg har proklameret jeg fra min fødselsdag i år, ALDRIG bliver ældre (25 år)

    Mine arbejdstider veksler meget, jeg er uddannet SSA og læser pt til sygeplejerske, og jeg synes derfor det er svært at få en træningsrutine i fitnesscenteret, så hellere tage en tur på den gode gamle jernhest i ny og næ.

    Håber jeg snart kan rapportere fremskidt :)

    En slik mage hadde jeg, med fibrosis. Legen sammenlignet meg med en 24 ukers gravid kvinne.
  • Migalice67
    Migalice67 Indlæg: 7
    Indstillinger
    Hej Nadja :0). Måske det bare er svært at få styrketræningen til at passe ind fordi overskuddet og energien ikke er der. Det kommer,... Pludselig kører du lige ind om inden arbejde, tager en halv time på crosstraineren inden Zumba timen, og kan lige nå at løbe en tur mens du venter på at ovnen varmer op. :0) vægttab lig energi, energi lig mere vægttab, vægttab lig 'motivation til at finde ledige stunder alle steder' :0). Knæk og bræk med det.