Søger venskab på MFP — Danish

Søger venskab på MFP

Indstillinger
Kære alle.

Da jeg ikke har nogen Facebook-venner, der også er på MFP, søger jeg venner hér.

Jeg håber, nogle har lyst til at dele kampen mod vægttabet.

De bedste hilsner,
Lea

Kommentarer

  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Det kan du tro. Lang kamp så rart med lidt kampråb :smiley:
  • pd4living
    pd4living Indlæg: 61 Member
    Indstillinger
    Du tilføjer bare
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Meldte du dig ud af kampen ?
  • Falkepigen
    Falkepigen Indlæg: 13
    Indstillinger
    Er der slet ikke andre herinde, der er startet det nye år med en livsstilsændring? Jeg er selv begyndt i dag og I skal bare tilføje mig som ven, jo flere jo bedre! :-) Godt Nytår!
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    jeg er på :)
  • Falkepigen
    Falkepigen Indlæg: 13
    Indstillinger
    Super! Følger du nogen bestemt kur? Jeg tæller bare kalorier og bruger Garmin vivofit armbånd til at overvåge min aktivitet, kalorier, søvn. Min første dag var i går, men jeg bukkede under til midnat og røg i resterne af juleslik, nytårschips, kiks m. Ost - så i dag må jeg hellere få smidt alt af den slags ud, som ikke er godt for mit vægttab, da jeg åbenbart får svage øjeblikke...ØV - nå, men nu ligger en ny dag klar til at blive brugt fornuftigt.
    God morgen og rigtig god dag til alle der læser med :-)
  • ast3i
    ast3i Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Jeg er også på :)
  • Puritas
    Puritas Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Jeg er også på :smiley:
  • LivQuist
    LivQuist Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg begyndte i Mandags og jeg søger også MFP-venner =)
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Falkepigen skrev: »
    Super! Følger du nogen bestemt kur? Jeg tæller bare kalorier og bruger Garmin vivofit armbånd til at overvåge min aktivitet, kalorier, søvn. Min første dag var i går, men jeg bukkede under til midnat og røg i resterne af juleslik, nytårschips, kiks m. Ost - så i dag må jeg hellere få smidt alt af den slags ud, som ikke er godt for mit vægttab, da jeg åbenbart får svage øjeblikke...ØV - nå, men nu ligger en ny dag klar til at blive brugt fornuftigt.
    God morgen og rigtig god dag til alle der læser med :-)

    Jeg kører faktisk 5:2 eller når ugen er presset 6:1 samtidig med at jeg tæller kalorierne... desuden træner jeg en del.. men det er også fordi vi har så åndssvagt mange planer hver weekend, så jeg er nødt til at være virkelig striks i hverdagen... men det hjælper, så det er til at klare! :O)
  • camecale
    camecale Indlæg: 6
    Indstillinger
    Det gør jeg også. Og det er ret svært
  • hjald8
    hjald8 Indlæg: 139 Member
    Indstillinger
    Lindberg83:
    Klar over at det er lidt udenfor denne tråd, men hvordan registrere du din mad-dag på dine fastedage (er også på 5:2). MFP vil jo ikke 'lukke' dagen med mindre du kommer over 1200 kalorier?
    Jeg har lavet en ny ret som hedder 'Faste - Fiktive kalorier' med 100 kalorier - så skalerer jeg bare denne i forhold til hvad der mangler til 1200, men ikke den bedste løsning

  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    hjald8 skrev: »
    Lindberg83:
    Klar over at det er lidt udenfor denne tråd, men hvordan registrere du din mad-dag på dine fastedage (er også på 5:2). MFP vil jo ikke 'lukke' dagen med mindre du kommer over 1200 kalorier?
    Jeg har lavet en ny ret som hedder 'Faste - Fiktive kalorier' med 100 kalorier - så skalerer jeg bare denne i forhold til hvad der mangler til 1200, men ikke den bedste løsning

    :) jeg registrerer bare det jeg spiser, og så fortæller den mig bare at jeg ikke spiser nok.. den tager det stadig som en dag man har logget ind, men har ikke gjort så meget ved det :)
  • ibentrine
    ibentrine Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg vil da gerne være med.. :)
  • Asko02
    Asko02 Indlæg: 1
    Redigeret februar 2015
    Indstillinger
    Følger lidt med herinde og håber jeg kan holde mit løfte om vægttab denne gang :#
  • mentoline
    mentoline Indlæg: 186 Member
    Indstillinger
    Tjek gruppen ud, som hedder Klar parat for alle, max gas i marts. Der er ugentlige vejninger og lidt konkurrence på motionen også. Alle kan være med, så kom frisk :D
  • hrmdn28
    hrmdn28 Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    I er velkommen til at tilføje, hvis I har spørgsmål til min kost eller træning, eller har brug for et råd.
  • hvistendal
    hvistendal Indlæg: 6 Member
    Redigeret april 2015
    Indstillinger
    Hejsa. Jeg er igang med 2 etape i vægttab. Tabte ca 36kg inden sidste sommer. Har så taget 10kg på. Nu er jeg igang med gen og skal af med 20kg.. det går langsomt men fremad. Jeg er også på instagram under mhvistendal ;) vil gerne have noget motivation igennem mfp så tilføj mig endelig