Brug for noget motivation. — Danish

Brug for noget motivation.

Indstillinger
Goddag alle sammen.

Så jeg er en mand på 23 år som er 186cm høj og min vægt er desværre 110kg.

Jeg startet for 2 månder siden og jeg tabt mig 4kg inden for få uger men desværre er jeg på 110kg igen selvom jeg arbejder i butik hvor jeg går rundt og forbrænder en masse kcal også træner jeg også 4 - 5 gange om ugen.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg hænger fast på 110kg eftersom jeg ikke spiser usundt.

Min morgen mad består af 2 stk rugbrød med noget kylling.

Min middags mad består af 2 bananar og måske et æble.

Min aftensmad består af forskællige ting men altid sunde ting som kylling med salat også videre.

Jeg har virklig brug for hjælp til hvorfor jeg slet ikke kan tabe mig selvom jeg gør alle de ting som jeg er blevet fortalt jeg skal for at kunne tabe mig.

(Undskyld for stavefejl)

Kommentarer

  • malenecramer
    malenecramer Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hej Morten.

    Træner du meget ved siden af dit arbejde, kan du jo sagtens tabe dig, men tage på i muskelmasse.

    Mit problem da jeg startede med mit vægttab var at jeg følte mig sulten konstant, selvom jeg fik godt med sund mad. Så hørte jeg om DFL (lchf), og nu har jeg tabt mig over 30 kg på 7 måneder.
  • ChungJa
    ChungJa Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Måske du får for meget frugtsukker..via juice..eller saftevand..j ville nok skære det ned til 25 cl. Sodavand pr uge..og måske er dine portioner stadig for store..eller at du smug spiser uden at være opmærksom på..eller at der er for meget dressing på salaten..de indeholder meget fedt og sukker..For mange hurtige kulhydrater..Kun nogle foreslag☺
  • hfottesen
    hfottesen Indlæg: 6 Member
    Indstillinger
    Hej.
    Det lyder ikke som om du får protein nok. Så din krop kæmper for at holde på kalorierne. Det findes mange kalorieberegnere på nettet. De er ikke helt præcise, men kan godt bruges som indikator. Jeg har selv brugt kalorieberegneren på Bodylabs hjemmeside. Den kom faktisk frem til lidt flere kalorier og mere protein end MyFitnessPal - ellers vil jeg foreslå en rigtig diætist.
  • jbirkving333
    jbirkving333 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hej Morten

    Jeg tænker at du er godt på vej.
    Der er muligvis sket et skift i kropssammensætningen hos dig og det gør at du ikke umiddelbart kan se resultatet på vægten lige nu.
    Du kan sikkert - hvis ikke du allerede har - få lavet en kropsanalyse i dit fitnesscenter.
    Det kan være god motivation at gøre det regelmæssigt og se hvordan kroppen omstruktureres.

    Mht kost tænker jeg at din frokost indeholder 3 stk frugt - det lyder umiddelbart som 2 stykker for meget.
    6 stk grønt om dagen men maks 2 fra frugt - heraf går juice som 1 af dem... måske du kan skifte id med nogle grove grøntsager. Gulerødder er jeg personligt selv glad for men det skal selvfølgelig være noget du kan lide.

    Jeg er sikker på at du nok skal nå i mål. Husk at vægttab ikke er en lineær kurve, du vil oftere se afvigelser og der vil være perioder hvor vægten går opad igen.
    Stol på processen, du er allerede godt i gang.