Even mezelf voorstellen
Lievemama
Hey allemaal,
Ik ben mama van twee kleine kinderen en kom daardoor niet veel meer aan sporten toe. Ik ga wel samen met hen wandelen en zwemmen maar dat is dan toch nog vrij beperkt in activiteit voor mij. Dus ik probeer nu doelbewust wat meer op te letten wat ik eet, en wat meer te sporten...
Ik ben mama van twee kleine kinderen en kom daardoor niet veel meer aan sporten toe. Ik ga wel samen met hen wandelen en zwemmen maar dat is dan toch nog vrij beperkt in activiteit voor mij. Dus ik probeer nu doelbewust wat meer op te letten wat ik eet, en wat meer te sporten...
0
Reacties
-
Welkom! En succes!!0
-
Welkom! Heel veel succes!0
-
Welkom! Maak je niet druk…er zijn meer mensen die niet aan sporten toekomen, maar dat hoeft succes helemaal niet in de weg te staan. Geniet ervan en veel succes!!!0
-
Succes!0
-
Welkom en succes! Het gaat er uiteindelijk om dat je inname en verbranding op elkaar afstemt. Ook zonder sporten kun je afvallen, en als je een paar kleine kinderen hebt zit je vast niet stil de hele dag. Misschien wandel of fiets je wel meer dan je denkt ;:)0
-
Dank u wel voor jullie berichtjes! Ben nog niet helemaal vertrouwd met de website, maar dat komt nog wel... Mijn tijd is soms wat beperkt met twee kindjes in huis, en inderdaad: echt stilzitten doe je dan niet!0
-
Welkom en succes!0
-
Welkom en succes0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 861 Stel jezelf voor
- 323 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 393 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training