Real life MFP Meeting 2 — Dutch (Netherlands)

Real life MFP Meeting 2

Opties
Mensen!

Na een vorig geslaagde bijeenkomst te Delft, heb ik een vermoedde dat het met het aankomende mooie weer de vraag naar een vervolgdate komt!

We gaan het weer bont maken met recepten, shirts drukken met onze team naam (;-p) , lekker en gezond eten, barbecue wellicht en een lekkere wandeling.
Mijn aanbod om dit in Alphen te organiseren staat nog steeds. We hebben een mooi meer, met allerlei mogelijkheden*.

Iets van een datum, Ik dacht aan iets van April?

Daarnaast handig als we t.z.t. gaan bedenken wat iedereen meeneemt en dat wat afstemmen. Allemaal detail..

So... Who's in voor meeting 2.0?

bonfire-camp-fire-marshmallow-stick-Favim.com-265912.jpg
*Wandelen, beetje fitness op mijn sportschool voor €10 voor een dagpas (mooie gym, fitness356) of misschien leuk om voor de actievelingen daar tegen die tijd een lesje waterskiën te doen? Ik wil het al heel lang eens proberen namelijk.
«134

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik kan pas redelijk last minute zeggen of ik kan.
    Waterskiën ben ik alleen niet voor in, maar ga graag kijken naar de rest, en blijf wel op het bootje :P

    Wandelen altijd goed, en een dagpas voor € 10 voor sportschool klinkt ook prima, hebben ze ook zonnebank waar je gebruik van kan maken :P
    Uurtje of 2 lekker sporten met z'n allen lijkt me leuk
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    I'm game!

    waterskiën also does not strike my fancy...


    ik heb al wat volle weekends in april .. beetje richting eind april kijken? qua weer ook wel kansrijker :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    *Meldt*

    Ik doe mee :)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    LEuk leuk, 37 april/4 mei ofzo?
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik meld me ook aan! :)

    37 april lijkt me een goeie datum haha, jk. Volgens mij ben ik gewoon alle zondagen vrij, dus maakt mij niet zoveel uit
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Gezellig :D
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    27 april lijkt me een mooie, 4 mei is het KNMV motordag, dus ik vermoed dat louz misschien ook wel niet kan op die dag ;)

    (HEB JE JE AL INGESCHREVEN?!?! :PPP )
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    De 26ste is wel koningsdag! Ik weet niet of mensen flink het beest gaan uithangen ;) Of moeten ze dan juist als straf extra hun best doen op de sportschool?
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    27 ste kan ik niet, dan viert ofwel mijn vader zijn verjaardag, ofwel mijn schoonmoeder

    De 4e kan ik helaas ook niet, ga dat weekend naar Limburg om de Cauberg te trainen met paar vrienden, waarvan er namelijk 1 Alpe d'Huzes gaat doen dit jaar
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    De 26ste is wel koningsdag! Ik weet niet of mensen flink het beest gaan uithangen ;) Of moeten ze dan juist als straf extra hun best doen op de sportschool?

    ik doe niet aan dat soort feestjes, zijn juist ideale dagen om motor te rijden op lege dijkjes :P
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    hoe zit het met 20 april dan? :)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    De 26ste is wel koningsdag! Ik weet niet of mensen flink het beest gaan uithangen ;) Of moeten ze dan juist als straf extra hun best doen op de sportschool?

    ik doe niet aan dat soort feestjes, zijn juist ideale dagen om motor te rijden op lege dijkjes :P

    Ik ook niet! Maar misschien zitten er wat Oranje gekken tussen hier :P
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    De 26ste is wel koningsdag! Ik weet niet of mensen flink het beest gaan uithangen ;) Of moeten ze dan juist als straf extra hun best doen op de sportschool?

    ik doe niet aan dat soort feestjes, zijn juist ideale dagen om motor te rijden op lege dijkjes :P

    Ik ook niet! Maar misschien zitten er wat Oranje gekken tussen hier :P

    hm, ik ben wel oranje en niet helemaal 100%, telt dat ook? :'-)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    De 26ste is wel koningsdag! Ik weet niet of mensen flink het beest gaan uithangen ;) Of moeten ze dan juist als straf extra hun best doen op de sportschool?

    ik doe niet aan dat soort feestjes, zijn juist ideale dagen om motor te rijden op lege dijkjes :P

    Ik ook niet! Maar misschien zitten er wat Oranje gekken tussen hier :P

    hm, ik ben wel oranje en niet helemaal 100%, telt dat ook? :'-)

    Hahaha eigenlijk wel he!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    hoe zit het met 20 april dan? :)
    Dat schijnt pasen te zijn. Ik heb daar helemaal niks mee verder dus ik kan wel :D
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    hoe zit het met 20 april dan? :)
    Dat schijnt pasen te zijn. Ik heb daar helemaal niks mee verder dus ik kan wel :D

    owja :) ben die maandag erna ook vrij zie ik nu... is wel een idee dus? :)
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    Als het mag wil ik ook "meeten" met jullie hihi, zodra jullie eruit zijn welke dag dan hoor ik het graag van jullie. Het waterskien zie ik persoonlijk niet zo zitten maar dan ga ik wel gezellig bij gustaaf zitten en kwa dagpas sla ik ook af, want ik moet gewoon toch wat op mn centjes letten en naar alphen rijden is al een investering he ;)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik kan niet op eerste paasdag, maar op de maandag zou wel kunnen!
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Ik kan niet op eerste paasdag, maar op de maandag zou wel kunnen!

    wat mij betreft ook prima. :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Als het mag wil ik ook "meeten" met jullie hihi, zodra jullie eruit zijn welke dag dan hoor ik het graag van jullie. Het waterskien zie ik persoonlijk niet zo zitten maar dan ga ik wel gezellig bij gustaaf zitten en kwa dagpas sla ik ook af, want ik moet gewoon toch wat op mn centjes letten en naar alphen rijden is al een investering he ;)
    Gaan wij gewoon wandelen :+
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik kan niet op eerste paasdag, maar op de maandag zou wel kunnen!

    wat mij betreft ook prima. :)
    Hier ook geen probleem!
  • lsje29
    lsje29 Berichten: 35 Member
    Opties
    Hoi allemaal!

    Ik wil ook wel eens een meeting bijwonen :-) Alleen met Pasen wordt voor mij moeilijk, ik ben dan ook jarig... Maar de volgende meeting is voor mij ook ok hoor! Haha...

    @Anouk, je zegt naar Alphen rijden is een investering; waar kom je vandaan? Ik kom uit het uiterste zuiden! Misschien carpoolen? De meeste meetings zullen wel ergens in het midden van het land gaan plaatsvinden denk ik. Al raad ik het zuiden ook zeker aan om eens te bezoeken! ;-)
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    @Anouk, je zegt naar Alphen rijden is een investering; waar kom je vandaan? Ik kom uit het uiterste zuiden! Misschien carpoolen? De meeste meetings zullen wel ergens in het midden van het land gaan plaatsvinden denk ik. Al raad ik het zuiden ook zeker aan om eens te bezoeken! ;-)

    Ja ik zat zelf ook al te denken aan carpoolen idd en ik kom ook uit het gezellige zuiden :) Het is geen probleem hoor voor mij om op en neer te rijden, maar een dagpas van 10 euro vind ik net een beetje te veel van het goede. Dan kunnen we toch net zo goed zelf een leuke workout in de buitenlucht doen denk ik....
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    de ochtendworkout zal optioneel zijn denk ik zo :)
  • lsje29
    lsje29 Berichten: 35 Member
    Opties
    @Anouk, je zegt naar Alphen rijden is een investering; waar kom je vandaan? Ik kom uit het uiterste zuiden! Misschien carpoolen? De meeste meetings zullen wel ergens in het midden van het land gaan plaatsvinden denk ik. Al raad ik het zuiden ook zeker aan om eens te bezoeken! ;-)

    Ja ik zat zelf ook al te denken aan carpoolen idd en ik kom ook uit het gezellige zuiden :) Het is geen probleem hoor voor mij om op en neer te rijden, maar een dagpas van 10 euro vind ik net een beetje te veel van het goede. Dan kunnen we toch net zo goed zelf een leuke workout in de buitenlucht doen denk ik....

    Mee eens! :-) Sporten doe ik sowieso liever alleen of met mensen die ik goed ken, er komt dan toch nog wel een beetje schaamte om de hoek kijken, hihi.