Real life MFP Meeting 2 - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Real life MFP Meeting 2

Opties
24

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik denk echt wel dat we hier een goede middenmoot in kunnen vinden :) Geen zorgen.
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Lijkt me erg leuk alleen april het voor mij niet worden: 2 buitenlandreizen en nog wat afspraken,al dan niet bevestigd. Vanaf half mei gaat mij ws pas weer lukken.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Vind Alphen aan de Rijn nou niet echt midden van het land, is voor mij toch al gauw een uur rijden namelijk, en ik woon toch echt in midden van het land, lol!

    Ik weet pas redelijk last minute of ik kan of niet, dus ga ook geen dagen opgeven, ik kijk gewoon of ik kan of niet
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Ik ben er de volgende keer ook bij! Heb nog maar weinig voor april in mijn agenda staan, dus qua datum maakt het voor mij niet zoveel niet ;)
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Ik wil de volgende meeting er ook wel bij zijn :D en voor de Brabanders, ik zou best mee willen reizen! datum maakt voor mij vrij weinig uit als ik het maar 4 weken van te voor weet ivm vrij vragen op het werk!
    En ik vind een wandeling ook prima :D ik sluit me bij de rest aan :)
    misschien is een picknick ook wel leuk met mooi weer
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    HIi mensen!

    Leuk, nieuwe gezichten te zien ben ik altijd voor in. NEe het is niet altijd handig en voor iedereen kun je nooit de ideale locatie vinden. Alphen is goed berijkbaar met OV en de sportschool is om de hoek van het station. Verder kunnen we het volgende keer toch ergends in het noorden/zuiden houden.. Het is de moeite waard wat mij betreft :)

    Ik stel voor om even te stemmen voor datum :)

    ik hoor al 20 april, 27 april of 4 mei (maandag). dan doen we meesten stemmen gelden :)
    We kunnen afspreken om 11 uur en voor de mensen die sochtends mee willen doen bij de sportschool of buiten als het weer het toelaat om 9.30 :)
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    4 mei is een zondag btw....

    Ik kan alleen 27 april.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik kan alle drie de dagen. De27e kan het wel wat later worden wat mij betreft. Ik ga de avond ervoor uit eten in Wouw bij een Restaurant met Michelin-ster en ik heb geen idee hoe laat dat gaat worden en hoe brak ik ga zijn :P
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Ik kan ook alle 3 de data :D
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Is een datumprikker anders een idee :D?
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    4 mei is een zondag, niet een maandag, Dan kan ik iig niet.(Knmv motordag)

    De 27e ook niet.. 20e kan ik wel :)
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Is een datumprikker anders een idee :D?

    Klinkt als een heel goed idee haha ;)

    Ik kan, tot nu toe, alle dagen nog ;)
  • XHuisman
    XHuisman Berichten: 7
    Opties
    Ondanks dat ik een newbie ben, zou ik ook graag meegaan als jullie dat allemaal goed vinden. :smile: Zelf kan ik wel alleen 20 april, dus mocht het die dag worden, dan ben ik er graag bij.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Ondanks dat ik een newbie ben, zou ik ook graag meegaan als jullie dat allemaal goed vinden. :smile: Zelf kan ik wel alleen 20 april, dus mocht het die dag worden, dan ben ik er graag bij.

    volgens mij is dat okay, vorige meeting kende niemand elkaar nog :P

    hoe zit het nu met de datum, wordt tijd om knopen door te hakken...

    20e doen? yay or nay? :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties

    20e doen? yay or nay? :)
    Kan hier :)
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    20e is oke :D
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Prima! 20 april staat de BBQ klaar ;) we gaan nog wel even denken hoe wat en waar.

    Wil iedereen zelf wat meenemen ? bijv. een gerecht waarvoor 1 iemand kan eten in kleine stukken verdeeld? Kan iedereen die komt wat afstaan en hebben we altijd genoeg :) zorg ik wel voor wat backup food in de vriezer ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Top :) Ik ga wat lekkers bedenken op de bbq. Moinkballen of zo :ohttp://www.bbq-nl.com/2009/05/moink-balls.html
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    Ja 20ste is wat mij betreft ook prima, moet ik nog wel ff bedenken wat voor eten ik dan mee ga nemen :)
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ik zal even moeten kijken, heb al aangegeven dat die datum niet mijn voorkeur had. Ik ben dan net terug uit Griekenland.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Er komen vast nog andere meets, Anita :) Er zijn altijd data die voor mensen niet uitkomen.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik kan er niet bij zijn, maar wil iedereen alvast veel plezier wensen.
    En ik wacht nog steeds met smart op alle foto's van de vorige (jullie moeten het wel promoten natuurlijk :tongue:)
  • lsje29
    lsje29 Berichten: 35 Member
    Opties
    Veel plezier! Ik heb 19 april mijn verjaardagsfeest en om middernacht word ik dan 30, dus we gaan wel tot laat (vroeg) door denk ik, hihihi. Dus tijdens jullie BBQ lig ik lekker lui te zijn, óf ik sta de afwas te doen en de ravage op te ruimen :P
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    oh.. Moeten we nu nog even stemmen? Ik zie dat mensen dubbel praten over maandag en 2e paasdag (zondag 20 april of maandag 21 april)

    Ik kan maandag ook prima nmlk!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Mij maakt het niet uit, als ik het maar weet. Ik heb alleen de andere dag (nu maandag) een afspraak om te wandelen staan. Ik moet dan dus wat afspraken heen en weer gooien (als dat nog kan).