Calorieën tellen en uitslapen — Dutch (Netherlands)

Calorieën tellen en uitslapen

Opties
Barbapapadieet
Barbapapadieet Berichten: 18 Member
Hoi allemaal!

Ik mag op zondag altijd uitslapen van mijn mannetje. Vaak blijf ik dan liggen tot een uur of 11/12 en sla ik mijn ontbijt dus over.
Hoe gaan jullie hiermee om? Eten jullie de calorieën van de ochtend er gewoon bij of trekken jullie deze er af?

Groetjes

Reacties

  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Uitslapen zorgt vaak dat ik langer wakker blijf:

    12 uur: Ontbijt

    Snack

    Avondeten

    Snack

    Snack

    Waarin snack kip/kipfilet/proteinshake/vruchten oid is.

    Log van vandaag 11 uur uit bed, waarbij ik over een halfuurtje nog een pakje kipfilet eet: http://puu.sh/acP9z/c32662e87a.png

    Log van gister waar ik rond half 12 op stond; http://puu.sh/acPeF/f0ca8128ee.png
  • Barbapapadieet
    Barbapapadieet Berichten: 18 Member
    Opties
    Ja daar heb je wel gelijk in! Ik blijf inderdaad ook vaak s'avonds langer wakker na het uitslapen. Wat leuk ook om even te zien wat anderen eten op een dag :D Bedankt voor de tip!
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ja daar heb je wel gelijk in! Ik blijf inderdaad ook vaak s'avonds langer wakker na het uitslapen. Wat leuk ook om even te zien wat anderen eten op een dag :D Bedankt voor de tip!

    geen punt ;) Ik heb mn log trouwens open staan, dus je kan er altijd even inkijken als je wil.
  • insulinjunk
    insulinjunk Berichten: 17 Member
    Opties
    Zolang je binnen je cijfers/doel blijft mag je eten wanneer je wilt, dat zal voor je lichaamscompositie/doel geen hinder maken. Ik bouw een hele dikke lunch als ik geen ontbijt heb gehad i.v.m. slaap, en vul soms aan het eind van de dag/voor het slapen m'n nummers nog aan. Check mijn log ook maar eens / in combinatie met mijn www.instagram.com/insulinjunk :)
  • Barbapapadieet
    Barbapapadieet Berichten: 18 Member
    Opties
    Ga ik even doen dankje :)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik sla niets over, hoogstens een extra snack die ik, als ik vroeg was opgestaan, nodig had gehad voor het diner. Als ik dus opsta dan eet ik, ongeacht het tijdstip (ik blijf echter nooit langer dan 21:00 in mijn bed), gewoon mijn ontbijt. Daarna dus een snack > lunch > snack > (eventueel nog een snack) > diner > snack

    Omdat je in het weekeind ook langer op blijft, verschuift het eigenlijk alleen :-) En wat insulinjunk zegt; zo lang je binnen je cijfertjes/ doel blijft kun je eten wanneer je wilt. Of dit nu een mega lunch is, dat maakt niet zoveel uit.