ff voorstellen
renswouw71
Ik ben jeroen en nieuw op het forum.
Sinds enige jaren ben ik redelijk actief aan het sporten en ook al behoorlijk wat kilo's kwijt geraakt (+/- 40 in 3 jaar)
Helaas gaat het nu niet zo snel meer (kom eigenlijk alleen aan), men had/heeft het veroeden dat het toch in mijn eetpatroon zit.
Daarom ben ik een eetdagboek gaan bijhouden, eerst bij voedingcentrum en nu hier.
Leeftijd 43 jaren jong, getrouw en 2 kids.
Ik sport 3 keer in de week ( 2*bootcamp 1*kickboxtraining), fiets gemmideld 40 minuten per werkdag en wandel 20 minuten per werkdag.
Op mijn werk loop ik ook veel.
Sinds enige jaren ben ik redelijk actief aan het sporten en ook al behoorlijk wat kilo's kwijt geraakt (+/- 40 in 3 jaar)
Helaas gaat het nu niet zo snel meer (kom eigenlijk alleen aan), men had/heeft het veroeden dat het toch in mijn eetpatroon zit.
Daarom ben ik een eetdagboek gaan bijhouden, eerst bij voedingcentrum en nu hier.
Leeftijd 43 jaren jong, getrouw en 2 kids.
Ik sport 3 keer in de week ( 2*bootcamp 1*kickboxtraining), fiets gemmideld 40 minuten per werkdag en wandel 20 minuten per werkdag.
Op mijn werk loop ik ook veel.
0
Reacties
-
Welkom en succes!0
-
Veel succes! Hopelijk geeft MFP je snel het inzicht in je voeding, waarnaar je op zoek bent.0
-
ik wil me ff voor stellen
ik heet jolanda janssen en ik
moet er nog wat kilo af
van 98.6 tot 70kilo dat is mijn streef gewicht
ik huisvrouw
getrouwd met lieve man en lieve hond0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies