Doelen/dromen - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Doelen/dromen

Opties
13»

Reacties

  • dutchandkiwi
    dutchandkiwi Berichten: 50 Member
    Opties
    Mijn doel is deze zomer/naarjaar (mits het kan ivm werk projecten) de Great Glen Way te lopen http://www.walkhighlands.co.uk/great-glen-way.shtml
    Voor de toekomst staat o.a. de Tongariro Alpine Crossing http://www.doc.govt.nz/parks-and-recreation/tracks-and-walks/central-north-island/ruapehu/tongariro-alpine-crossing/ op het programma

    Een paar maanden geleden geschreven. Woensdag gaan we op weg naar Schotland en op vrijdag beginnen we met lopen van de Great Glen Way. Heel spannend moet ik zeggen. Beiden goed getrained maar het is de eerste keer dat we zo'n lange tocht ( we nemen de 7 dagen versie) gaan lopen. Als ik dit doel haal zoals ik hoop ben ik mega trots op mezelf.
  • Livewithjoy_
    Livewithjoy_ Berichten: 53 Member
    Opties
    Super dutchandkiwi! Heel veel plezier :-)
  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Opties
    Ooit had ik een taille van 65 centimeter (nu 72), dat zou ik wel weer graag terug willen hebben. Benieuwd of het realistisch is, maar ik werk er wel voor. En mocht het toch die kant op gaan mag er ook nog wel wat af van mijn dikke kont zodat het nog een beetje in verhouding blijft met mijn smalle bovenlichaam :D.

    Wat betreft hardlopen heb ik het doel om weer de 10k te gaan lopen!
  • calisto77
    calisto77 Berichten: 3
    Opties
    Ik hoop terug 52kg te kunnen wegen.
    Momenteel sta ik op 105 :(
  • HabibtiRomina
    Opties
    Ik wil aan een gewicht van een 50 tal kilo geraken (heb sinds mijn 16de altijd rond de 85kg gewogen)
    Ik wil weer kleedjes durven dragen :-)
  • MJSpeelman
    MJSpeelman Berichten: 7
    Opties
    Mijn eerste doel is 75 kg te wegen, daar ben ik bijna, alles wat er extra af wil is mooi meegenomen.
    Verder wil ik heel graag 10 km aan een stuk kunnen hard lopen, voor mijn operatie (21/8) zat ik op 8,5 km maar na mijn herstelperiode van 6 weken zal ik wel weer opnieuw moeten beginnen (dat lukt vast).
    10.000 stappen op een dag is zeer wenselijk (inmiddels zit ik al weer op ruim 4000)
    En mijn overall doel is me gezond en fit blijven voelen, want dat is toch wel een hoop waard hoor.
  • majette90
    majette90 Berichten: 11
    Opties
    Ik vind het lastig om een nieuw doel met cijfers vast te leggen, want ik heb ondertussen al wel veel bereikt vind ik zelf. Mijn gewicht en vetpercentage zijn prima. Momenteel komen op m'n buik blokjes nummer 3 en 4 'door', maar wil nog strakker worden. Omvang meten vind ik lastig, ene keer trek ik net iets strakker aan het meetlint dan de vorige keer, bovendien hou ik soms iets meer vocht vast. Blokje 5 en 6 zijn echt een uitdaging, omdat daar onder mijn navel mijn 'probleemgebied' zit. Ik weet niet of ik deze ooit zichtbaar zal krijgen (evt zelfs zonder mijn vel strakker te trekken), maar ik ga hier aan werken.
  • rapmusic69
    rapmusic69 Berichten: 31
    Opties
    De mijne zijn in cijfertjes te vatten maar niet in lichaamsgewicht:

    - 200 kg deadlift
    - 150 kg squat
    - 100 kg bench press
    - 75 kg overhead press
    - 15 pull ups
    - 5 km in 20 minuten lopen

    en intussen om en rond de 15% lichaamsvet blijven...
  • frederiksmoor
    frederiksmoor Berichten: 9 Member
    Opties
    Mijn doel is onder de 120 kg te komen dit jaar. Daarbij moet mijn cursus gewichtsconsulent me ook zeker bij gaan helpen.
  • shreddedchris
    shreddedchris Berichten: 13 Member
    Opties
    Misschien een gek doel, maar ik wil heel erg graag het figuur van een fitnessmodel hebben. Ik ben al sinds 2010 bezig en qua vetpercentage ben ik er al! (zit zo rond de 6% op dit moment), qua massa nog (net) niet.

    Ik geef mezelf nog een jaar en dan hoop ik toch wel 2 a 3 kilo zwaarder te zijn met hetzelfde vetpercentage. Mijn grote voorbeeld is Jeff Seid (voor de fitness kenners onder ons) en heb hem in April nog ontmoet. Ik zit heeeeeeeeel dichtbij zijn figuur alleen is hij nog iets zwaarder.
  • StipHeRi
    StipHeRi Berichten: 5 Member
    Opties
    Mijn doelen zijn heel simpel: door afvallen lekkerder in mijn vel zitten en meer kunnen bewegen/doen.
    66492030.png

    De kop is eraf en ik droom ervan weer in mijn kleding van drie jaar geleden te passen.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Mijn doel is deze zomer/naarjaar (mits het kan ivm werk projecten) de Great Glen Way te lopen http://www.walkhighlands.co.uk/great-glen-way.shtml
    Voor de toekomst staat o.a. de Tongariro Alpine Crossing http://www.doc.govt.nz/parks-and-recreation/tracks-and-walks/central-north-island/ruapehu/tongariro-alpine-crossing/ op het programma

    Een paar maanden geleden geschreven. Woensdag gaan we op weg naar Schotland en op vrijdag beginnen we met lopen van de Great Glen Way. Heel spannend moet ik zeggen. Beiden goed getrained maar het is de eerste keer dat we zo'n lange tocht ( we nemen de 7 dagen versie) gaan lopen. Als ik dit doel haal zoals ik hoop ben ik mega trots op mezelf.
    En? Is het gelukt en hoe was het?

    Deze route lijkt me ook cool! Ik was aan het kijken voor de West Highland Way voor komend jaar. Maar ik ga eerst aan de slag voor de Nijmeegse Vierdaagse.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik wil op 31/12 52 kilo minder wegen dan nu. Geen idee of het haalbaar is en ik ben blij met alles wat er af is, maar het doel staat er. Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Ik ben de afgelopen 15-20 jaar niet onder de 110 kg geweest.

    Verder wil ik een wandeling van 20 km in een stuk kunnen maken. Het liefst met 5-10 kg fotoapparatuur op mijn rug ;)
    Grappig om dit weer eens terug te zien :D

    Heb mijn doel aangepast naar 57.5 kg en moet daar nog iets minder dan 26kg van wegwerken. Dat wandelen van 20km is al gelukt. Het nieuwe doel wordt 4x50km in Juli 2015 8-)
  • dutchandkiwi
    dutchandkiwi Berichten: 50 Member
    Opties
    Mijn doel is deze zomer/naarjaar (mits het kan ivm werk projecten) de Great Glen Way te lopen http://www.walkhighlands.co.uk/great-glen-way.shtml
    Voor de toekomst staat o.a. de Tongariro Alpine Crossing http://www.doc.govt.nz/parks-and-recreation/tracks-and-walks/central-north-island/ruapehu/tongariro-alpine-crossing/ op het programma

    Een paar maanden geleden geschreven. Woensdag gaan we op weg naar Schotland en op vrijdag beginnen we met lopen van de Great Glen Way. Heel spannend moet ik zeggen. Beiden goed getrained maar het is de eerste keer dat we zo'n lange tocht ( we nemen de 7 dagen versie) gaan lopen. Als ik dit doel haal zoals ik hoop ben ik mega trots op mezelf.
    En? Is het gelukt en hoe was het?

    Deze route lijkt me ook cool! Ik was aan het kijken voor de West Highland Way voor komend jaar. Maar ik ga eerst aan de slag voor de Nijmeegse Vierdaagse.

    Het is heel erg goed gelukt en bevallen. Beter dan verwacht. We hebben bij een van de onderdelen de spisplinternieuwe hoge route genomen (invermoriston - drumnodrochit) die was duidelijk de zwaarste maar wat een uitzicht. De dag erna wel last van spierpijn gehad, omdat het stijgen en dalen wat moeilijker te trainen is in Nederland (ja loopband, maar dat vindt ik prut, ik loop liever in de natuur) We hebben 1 dag regen gehad dus dat viel reuze mee.

    De GGW is in principe makkelijker dan de WHW omdat de GGW een aantal vlakke etappes heeft. Wij kijken nu zelf ook naar de WHW mogelijk voor volgend jaar of misschien de Hadian Wall. Wij hebben het wel zo geregeld dat onze bagage voor ons van het ene B&B./hotel naar het andere vervoerd werd. Wel heel erg lekker en geen problemen mee gehad.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Het is heel erg goed gelukt en bevallen. Beter dan verwacht. We hebben bij een van de onderdelen de spisplinternieuwe hoge route genomen (invermoriston - drumnodrochit) die was duidelijk de zwaarste maar wat een uitzicht. De dag erna wel last van spierpijn gehad, omdat het stijgen en dalen wat moeilijker te trainen is in Nederland (ja loopband, maar dat vindt ik prut, ik loop liever in de natuur) We hebben 1 dag regen gehad dus dat viel reuze mee.

    De GGW is in principe makkelijker dan de WHW omdat de GGW een aantal vlakke etappes heeft. Wij kijken nu zelf ook naar de WHW mogelijk voor volgend jaar of misschien de Hadian Wall. Wij hebben het wel zo geregeld dat onze bagage voor ons van het ene B&B./hotel naar het andere vervoerd werd. Wel heel erg lekker en geen problemen mee gehad.
    Klinkt erg ok :D Tof hoor :D