genant probleem — Dutch (Netherlands)

genant probleem

Hallo,
Ik heb geen idee hoe ik deze vraag het best kan stellen, dus probeer ik maar wat.
Al de hele week merk ik dat ik maar heel moeilijk naar het toilet kan gaan. Het duurt heel lang en er zit bloed bij.
Ik ga hier morgen voor naar de dokter , maar ik vroeg me af of er iemand is die iets kan vermoeden wat het zou kunnen zijn?
Ook merk ik dat mijn buik heel erg gespannen en opgezwollen is.

Alvast Bedankt !

Reacties

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Ik denk dat je huisarts hier het beste antwoord op kan geven, want hier zitten geen dokters op het forum en we zijn dus niet in staat om hier iets over te zeggen of te diagnosticeren... althans, voor zover ik weet.
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Ik denk dat je huisarts hier het beste antwoord op kan geven.

Inderdaad, dit is niet de plek om deze vragen te stellen. Je huisarts kan je hier het beste/als enige mee helpen.
    Ik hoop dat je snel van je probleem af komt.
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    De huisarts kan je hier denk ik inderdaad beter verder mee helpen, ik kan alleen ervarings-advies geven ;) Veel water drinken en vochtafdrijvende dranken laten staan (zoals; koffie, thee, alcohol) en bewegen. En ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar op youtube staan ook filmpjes waarbij je de darmen masseert/stimuleert, misschien het proberen waard?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    En, ben je wijzer geworden van je huiartsenbezoek?
  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Regel 1: bij het braken of poepen van bloed ALTIJD de huisarts bellen!
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    oktober 2014 aangepast
    Bloed in de ontlasting ket een interne aambei zijn, behoorlijk onschuldig. Maar het zou ook darmkanker kunnen zijn. Daar wil je echt niet mee gokken, even de doktor raadplegen inderdaad.