Food prepping! Jullie ook? — Dutch (Netherlands)

Food prepping! Jullie ook?

Opties
wannebeeslim
wannebeeslim Berichten: 28 Member
november 2014 aangepast in Voedsel en voeding
Ik vind het ideaal! Het in het vooruit maken van bakjes gevuld met rauwkost en fruit. Ik hoef niet moeilijk te doen en pak zo makkelijk een bakje uit de koelkast. Het heeft vele voordelen zoals:

een calorie arme snack
lekkere vitamines en vezels
je kauwbehoefte word vervult


Ik ben benieuwd of jullie ook zoiets doen en wat jullie zoal preppen. Mocht je nieuwsgierig zijn dan moet je maar eens gogelen of op YouTube ofop pinterest kijken. Er gaat een wereld voor je open ;) Je moet alleen niet naast me komen zitten als ik een bakje leegknaag want je waant je in een konijnenhok :# https://us.v-cdn.net/6021993/uploads/editor/nq/obhg1xgzvm2q.jpg
Wat stop ik zoal in de bakjes?

bleekselderij
tomaat
wortel
olijfjes
Qua fruit kies ik meestal appel, banaan, Peer, krentjes, noten enz

Zo dan ga ik nu maar weer ff knagen!

Reacties

  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Leuk! Ik doe dit voor mijn smoothies en vries de ingrediënten dan per zakje in. Avond ervoor uithalen en in de frigo plaatsen.Klaar!
  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    Jaaa echt zoo handig he? :D
  • jlvanderstoel
    jlvanderstoel Berichten: 11 Member
    Opties
    Yes! Niet alleen snacks maar ook complete maaltijden gaan hier in bakjes :)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik doe niets anders dan foodpreppen... :wink: Part of the lifestyle :smiley:
  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    Zo'n vermoeden had ik al meiden! ;)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    B)
  • waiting70
    waiting70 Berichten: 20
    Opties
    Heb zojuist het artikel gelezen en vraag me af welke eiwitten (of eiwitten met een scoop zoals vermeld wordt) jullie gebruiken en van welk merk? Alvast bedankt mocht er iemand kunnen helpen met die info. Ik heb een spierziekte en heb extra proteïnen nodig dus .... kocht het vroeger van herbalife maar ben daarmee gestopt met herbalifeshakes. ik probeer het gezond nu.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik gebruik zelf een eiwitshake van het merk Mattisson (raw rice protein) en is van gekiemde bruine rijst. Ik reageer slecht op zuivel en deze shake is zonder toevoegingen. Maar deze pot is nu op en heb ik een shake van het merk Garden of Life, ook biologisch en eiwitten uit bruine rijst en andere superfoods (geen zuivel). Heel veel mensen gebruiken whey, wat dus zuivel is omdat het een afvalproduct is van kaas, en die heb je in veel soorten en maten. In de shakes die ik gebruik zit ook geen rotzooi, of fillers, zoals men die noemt (smaakversterkers, sacrulose, kleurstof...dat soort zaken).