Als elke dag als vandaag was — Dutch (Netherlands)

Als elke dag als vandaag was

Opties
Hallo allemaal,
Krijgen jullie ook elke dag de melding:
Als elke dag als vandaag was dan zou je over 5 weken xx kilo wegen

Hoe kan ik die melding uitzetten? Ik vind het irritant en vooral ontzettend demotiverend.
Ik probeer elke dag tussen 1000 en 1200 kcal te eten. Het helpt me totaal niet als er dan bijvoorbeeld op maandag staat dat ik over 5 weken 80 kilo zal wegen als ik zo doorga, en op dinsdag staat er dan 82 kilo.

Ik heb gezocht bij de instellingen, maar kan het nergens vinden. Kan iemand me helpen?

Reacties

  • m1ssannthropy
    m1ssannthropy Berichten: 52 Member
    Opties
    Ja, elke dag, het werkt inderdaad nog frusterender en onduidelijker dan elke dag 3x op de weegschaal gaan staan ;)
    Ik heb nu op de ticker mijn op lange termijn doel staan en op Fitbit de korte termijn en wanneer ik dat zal halen en probeer die melding te negeren. Het lijkt erop dat enkel wanneer je je dagboek niet voltooid je voorkomt dat je de melding krijgt.
  • pospit
    pospit Berichten: 48 Member
    Opties
    je voeding niet "afronden" op mfp app.

    dus niet klikken op "deze vermelding voltooien"
    ;-)
  • dutchandkiwi
    dutchandkiwi Berichten: 50 Member
    Opties
    Zo blijkt maar weer dat iedereen anders is. Ik vindt het juist een geweldige opsteker om het te weten en helpt mij bij het zoeken van mijn persoonlijke balans.

    Maar inderdaad als je het vervelend vindt simpelweg je dag niet voltooien. Dat is de trigger en heeft zorgt naast dit voor jou vervelende pop-up menu ervoor dat het bericht op je homepage komt te staan. Dan zien je vrienden dat je alles gelogd hebt en als je dagboek open staat kunnen ze dan meekijken. Overgens kunnen ze dat altijd, maar het is ook voor hun een trigger om te kijken
  • wannebeeslim
    wannebeeslim Berichten: 28 Member
    Opties
    Ik vind het ook positief om aan het einde van de dag en bij het afsluiten van het loggen dit te lezen. Het geeft mij een motivatie :D
  • pareltjesandy
    pareltjesandy Berichten: 4
    december 2014 aangepast
    Opties
    @iejaakee zegt : "Ik vind het irritant en vooral ontzettend demotiverend.
    Ik probeer elke dag tussen 1000 en 1200 kcal te eten. Het helpt me totaal niet als er dan bijvoorbeeld op maandag staat dat ik over 5 weken 80 kilo zal wegen als ik zo doorga, en op dinsdag staat er dan 82 kilo ".



    Als de app aangeeft dat je steeds zwaarder word, doe je toch iets niet goed qua voeding denk ik.
  • Kuusjuh
    Kuusjuh Berichten: 40 Member
    Opties
    Op zich is het best aardig, maar het is wel vreselijk onrealistisch. Optie om het uit te zetten zou geen slechte toevoeging zijn. Kan iedereen zelf kiezen.