Ik ben .....
annem00n
Hallo ik ben Monique van kleef 51 jaar en 28 jaar getrouwd en we hebben 2 kinderen.
3 Jaar geleden was onze 25 jarig huwelijksdag een keerpunt.
De foto's waren confronterend.
Via make it easy 20 kilo kwijt geraakt super blij, maar helaas op de weg 17 kilo terug gevonden.
Fijn om een emo-eter te zijn.
Nu heb ik hier al eens eerder gezeten en dat ging goed bijhouden wat je eet werkt voor mij eigenlijk super.
Geen dieet voor mij maar gewoon eten en lekker eten , dus 3 maaltijden en geen tussendoortjes meer.
Dit lijkt mij een beste oplossing en natuurlijk suikers en zouten verminderen zelf sauzen maken bij het eten.
Mij
3 Jaar geleden was onze 25 jarig huwelijksdag een keerpunt.
De foto's waren confronterend.
Via make it easy 20 kilo kwijt geraakt super blij, maar helaas op de weg 17 kilo terug gevonden.
Fijn om een emo-eter te zijn.
Nu heb ik hier al eens eerder gezeten en dat ging goed bijhouden wat je eet werkt voor mij eigenlijk super.
Geen dieet voor mij maar gewoon eten en lekker eten , dus 3 maaltijden en geen tussendoortjes meer.
Dit lijkt mij een beste oplossing en natuurlijk suikers en zouten verminderen zelf sauzen maken bij het eten.
Mij
0
Reacties
-
Welkom. Succes.0
-
Succes!0
-
Welkom!
Tussendoortjes zijn eigenlijk wel heel goed om de stofwisseling op gang te houden en geen enorme hongerklap te krijgen. Als je verantwoorde tussendoortjes zoals fruit of een cracker neemt, dan kan dat heel goed binnen een gezond voedingspatroon.
Heel veel succes!!!0 -
Rientje1975 schreef: »Tussendoortjes zijn eigenlijk wel heel goed om de stofwisseling op gang te houden en geen enorme hongerklap te krijgen. Als je verantwoorde tussendoortjes zoals fruit of een cracker neemt, dan kan dat heel goed binnen een gezond voedingspatroon.
0 -
Dat gevoel heb ik ook! Maar ....Welkom Annemoon!0
-
Dank jullie wel allemaal.
Hongerklap dat valt mee de drie maaltijden niet op beknibbelen en genieten van wat op je bord ligt.
Bij make it easy werd geadviseerd om te beginnen met een kiwi of een ander klein stukje fruit om de verbranding opgang te brengen.
Ieder heeft zo zijn eigen ding wat afvallen betreft je doet gewoon waar je , je lekker bij voelt.
Succes allemaal mij.0 -
Ik zal het eens proberen om geen tussendoortjes te nemen, maar dan moet ik tijdens de maaltijden ook fruit nemen, anders kom ik daar niet aan toe.0
-
in het begin had ik daar ook moeite mee en dacht ik eet teveel hierdoor maar na een week voelde ik dat het ging lukken en ja hoor daar ging het gewicht omlaag0
-
Het maakt in feite niet veel uit qua verbranding. Dit heeft te maken met de hoeveelheid energie die je in je lichaam stopt. Als je een kleine maaltijd neemt, is je lichaam sneller uitgewerkt zeg maar. Maar neem je een grote maaltijd, dan doet je lichaam er langer over en is dan dus ook langer bezig. Dus het maakt eigenlijk niet veel uit. Het is maar net wat je prettig vindt en waar jij je goed bij voelt. Maar voor de verbranding maakt dit niets uit.0
-
Welkom en succes!0
-
welkom en succes0
-
Suc60
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen