Mezelf even voorstellen :) — Dutch (Netherlands)

Mezelf even voorstellen :)

Opties
Ik ben 20 jaar oud en doe inmiddels al 4 jaar aan fitness. (krachttraining)
Ik ben begonnen toen ik 16 jaar oud was, ik ging eerst maar 2 a 3 keer per week en lette verder
totaal niet op mijn voeding. Toen ik 18 jaar was, ben ik iets fanatieker gaan trainen, maar mijn voeding had ik nog niet aangepast. ik ben nu inmiddels 1,5 jaar fanatiek aan het trainen (5 keer per week) en ik heb een streng voedingsschema. Een maand geleden vertelde een vriend van mij over MFP en ik gebruik het nu al een maand. Ik vind het echt een super handig programma!
Ik weeg echt al mijn voeding en elke gram zet ik in mijn logboek.
Op deze manier hoop ik mijn doel sneller te kunnen bereiken!

Ik weeg nu 86 kilo met een vetpercentage van 7%.
Mijn doel is om 90 kilo te wegen met een vetpercentage tussen de 5 & 7%.

Ik wens iedereen veel succes met het behalen van zijn/haar doelen!

Reacties

  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    welkom hier :) Ik hou van mannen met een lekker zacht hoofdkussentje thv hun buik maar ik vind het wel leuk dat je zo fanatiek ben. Ik wist niet eens dat de vetpercentage zo laag kon :)
  • idokooistra94
    idokooistra94 Berichten: 4 Member
    Opties
    mrs_hekate schreef: »
    welkom hier :) Ik hou van mannen met een lekker zacht hoofdkussentje thv hun buik maar ik vind het wel leuk dat je zo fanatiek ben. Ik wist niet eens dat de vetpercentage zo laag kon :)

    Haha, een zacht hoofdkussentje zul je bij mij niet aantreffen! :p
    Topatleten zitten soms wel rond een vetpercentage van 3 a 4%!
    Maar ik vind zelf dat de definitie van de spieren het mooiste is tussen de 5 & 7%.

    Ik zie dat je al 10 kg bent afgevallen met MFP. Knap hoor!!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom idokooistra94, straf...de meesten doen moeite om af te vallen en jij doet moeite om bij te komen :D , veel succes.
  • idokooistra94
    idokooistra94 Berichten: 4 Member
    Opties
    dcav0304 schreef: »
    Welkom idokooistra94, straf...de meesten doen moeite om af te vallen en jij doet moeite om bij te komen :D , veel succes.

    Dankjewel! Ja, zo heeft iedereen weer andere doelen!
    Jij ook heel veel succes :smile:
  • MissMormie
    MissMormie Berichten: 35
    Opties
    mrs_hekate --> een vrouw bereikt die lage vetpercentages ook niet, tenminste niet als ze gezond is. 10% is wel ongeveer de ondergrens, maar dan heb je het over top bodybuilders. Voor het dagelijks leven is een % van tussen de 20-25% voor een vrouw goed.

    Als je hier naar beneden scrollt heb je een plaatje met vrouwen bij verschillende vetpercentages.
    http://www.builtlean.com/2012/09/24/body-fat-percentage-men-women/