Bo stelt zich voor
x_Fightforit
Hallo,
Ik ben Bo, 23 jaar. Ik ben hier al eens lid geweest en was toen reeds 10 kilo afgevallen, maar door een operatie (en door mezelf) ben ik terug waar ik eerst ben begonnen. Ik ben een emotionele eter en ik kan ook enorm genieten van restaurantbezoekjes. Ik ben iemand die ook graag kookt/bakt dus voor mij is het wel moeilijk om een gezondere leefstijl te starten.
Het is me al eens gelukt om 10 kilo af te vallen dus het moet me nog eens lukken (en hopelijk nog meer).
Voeg me gerust toe zodat we elkaar kunnen motiveren!
Groetjes,
Bo
Ik ben Bo, 23 jaar. Ik ben hier al eens lid geweest en was toen reeds 10 kilo afgevallen, maar door een operatie (en door mezelf) ben ik terug waar ik eerst ben begonnen. Ik ben een emotionele eter en ik kan ook enorm genieten van restaurantbezoekjes. Ik ben iemand die ook graag kookt/bakt dus voor mij is het wel moeilijk om een gezondere leefstijl te starten.
Het is me al eens gelukt om 10 kilo af te vallen dus het moet me nog eens lukken (en hopelijk nog meer).
Voeg me gerust toe zodat we elkaar kunnen motiveren!
Groetjes,
Bo
0
Reacties
-
hoi Bo, succes dan maar weer0
-
succes!0
-
succes!
0 -
Hoi Bo,
Herkenbaar allemaal... Succes dan maar weer!0 -
Welkom Bo,veel succes met uw hernieuwde poging.0
-
Het is nooit te laat om opnieuw te beginnen! Succes, just do it!0
-
Succes Bo, ik ken dat van het koken. Ik vind het behoorlijk moeilijk om goed na te blijven denken met het eten. Vooral in het weekend wanneer ik echt tijd heb om te koken.0
-
Gelukkig heb je al een positieve ervaring met deze groep. Probeer dat gevoel weer terug te halen. Stel geen al te hoge doelen, maar ga met kleine stapjes de veranderingen invoeren om toch lekker te kunnen eten, maar ook af te vallen.
Succes en welkom bij de club!0 -
Klopt het dat je je profiel al gedeactiveerd hebt???0
-
als ik zo kijk lijkt het daar wel op0
-
Ik heb mijn account inderdaad gedeactiveerd omdat ik problemen had met mijn instellingen en het lukte maar niet om het op te lossen. Ik heb deze post verwijderd (maar blijkbaar niet gelukt..) en dan mijn account verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Nu is alles wel gelukt, maar vind het raar dat deze post blijft staan. Sorry voor de verwarring!0
-
Succes! You can do it :-)0
-
Welkom terug dan maar0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training