(weer) aan de slag!
nKleijwegt
Hoi allemaal!
Ik ben Norine en ben 25 jaar oud. Mijn gehele leven heb ik wel last van overgewicht gehad. Na de geboorte van mijn zoontje woog ik maar liefst 107 kilo. (anderhalf jaar geleden)
Dat wist ik in 12 maanden tijd naar 70 kilo te brengen.
Helaas is het me toen niet gelukt om door te zetten en zit er weer 10 kilo extra aan.
Nu wil ik weer vol goede moed beginnen. En hopelijk dat het harde werk er nu af blijft!
Groetjes!!
Ik ben Norine en ben 25 jaar oud. Mijn gehele leven heb ik wel last van overgewicht gehad. Na de geboorte van mijn zoontje woog ik maar liefst 107 kilo. (anderhalf jaar geleden)
Dat wist ik in 12 maanden tijd naar 70 kilo te brengen.
Helaas is het me toen niet gelukt om door te zetten en zit er weer 10 kilo extra aan.
Nu wil ik weer vol goede moed beginnen. En hopelijk dat het harde werk er nu af blijft!
Groetjes!!
0
Reacties
-
Welkom Norine en veel succes!0
-
Het is nooit te laat om opnieuw te beginnen. Goed van je! Welkom hier en succes :-)0
-
Welkom en heel veel succes!0
-
Succes!
0 -
Succes Norine!0
-
Dank je wel allemaal. Net klaar met sporten!!! Het minder eten vind ik momenteel het lastigste. Mijn maag is zo gewend aan veel eten.. Poeh!0
-
Succes! Je bent weer op de goede weg0
-
Jouw verhaal is heel herkenbaar.
Welkom bij de club en heel veel succes. Ik hoop dat je net zoveel steun gaat ervaren als ik0 -
Welkom en veel succes!
0 -
Drink veel water, daardoor blijft je maag gevuld en heb je minder last van hongergevoel.
0 -
Je zult waarschijnlijk weer snel in het ritme zitten. Eet vooral dingen die je maag goed vullen en weinig foute ´waarden´ bevatten. Succes0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora