Help! - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Help!

Opties
2»

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Kijk, en dát vind ik nu mooi hè... Jij hebt je "balans" gevonden als het gaat om kcal. Super, ga zo door met het verliezen van gewicht. Zo lang het getal omlaag gaat is het oké... Blijf je een week of twee steken, dan pas je weer iets aan. En zo blijft het aanpassen en tweaken :smile:
  • jandeloper
    jandeloper Berichten: 2 Member
    Opties
    ik zeg Cardiotraining, niets meer en ook niet minder. Het is wel leuk om aan het eind van de week te zeggen nu, ik heb 1000 cal minder verbruikt deze week dan ik mocht, het is m.i. veel makkelijker een resultaat te halen door op die hometrainer te stappen.
    Vergeet in die sportschool al die mooie toestellen, maar begin met fietsen, hardlopen als je dit kunt, of roeien.
    Just my 2ct
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    april 2015 aangepast
    Opties
    Nou jan. Sporten is sws beter. Maar het aller beste is. Om te sporten en op je voeding te letten. Dan haal je het snelste het meeste resultaat. En dan is het toch optellen en aftrekken met calorieën Want als jij gewoon alleen de "gemakkelijke" manier doet. En dus niet gaat cutten in je calorieën Zal het resultaat flink teleur gaan stellen.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik heb laatst nog een artikel gelezen dat het aantal verbrande kcal veel minder blijkt te zijn dan mensen vaak denken (omdat sommige het aantal verbrande kcal bijeten). Je kunt beter, zoals Patrick zegt, op je kcal-inname letten en de verbrande kcal die je app aangeeft met een korreltje zout te nemen of trek er iets vanaf.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Hier nog even een no-nonsense artikel over afvallen. Met een knipoog naar dat er aangegeven wordt dat je van vet & suiker aankomt;
    http://jelmerdeboer.nl/10-dingen-die-je-moet-weten-als-je-niet-wilt-dieten/
  • carola4011
    carola4011 Berichten: 28 Member
    Opties
    geweldig stuk itzhanne! hahaha heb hem met een brede grijns gelezen :)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ja, Jelmer is een aparte en stoor me ook wel eens aan zijn manier van schrijven, maar hij verteld wel de waarheid. Je moet er even doorheen... :tongue:
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    Opties
    null
    Haha mooi artikel. hoop dat iedereen zijn voordeel mee doet :D
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat hoop ik dus ook :wink: . Ik post wel vaker van dit soort artikelen om veel mythes uit de wereld te helpen. Afvallen is niet complex (mits er een medische aandoening in het spel is), alleen men doet het soms lijken alsóf het zo is door mooie verhaaltjes of mythes te verkondigen.
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    Opties
    het probleem is. Dat de meeste mensen vaak voor de tv zitten. En dan geïndoctrineerd worden door Unilever tv Men zou moeten begrijpen. Dat wat je op tv ziet Meestal niet de (hele )waarheid is. En er allemaal belangen meespelen
    En trouwens een beetje verdiepen. Moet toch ook niet zo'n ramp zijn. Het gaat immers om je eigen lichaam
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    En trouwens een beetje verdiepen. Moet toch ook niet zo'n ramp zijn
    Dat vind ik vaak ook. Knowledge is power zeggen ze wel eens. Ik denk ook dat als je aan deze "journey" begint, je ook dient te weten wat het allemaal betekent. Dus inlezen of artikelen lezen over de zin en onzin van afvallen zie ik zeker niet als overbodige luxe. Het helpt je vaak ook inzicht te geven en te snappen wat het allemaal betekent. Dat zorgt er waarschijnlijk ook weer voor dat je niet in fabels gaat geloven (dat je van KH dik wordt, dat je cardio moet doen, dat je bepaalde voedingsmiddelen moet eten etc.).