Ben ik weer... — Dutch (Netherlands)

Ben ik weer...

Opties
Flap2110
Flap2110 Berichten: 36 Member
Hoi mensen,

terug voor een tweede poging. Voel je vrij om me (weer) toe te voegen :smile:

Mijn doel is afvallen. Er moet een hoop af, dat werkt wel demotiverend moet ik zeggen. Dus ik heb bedacht dat ik het in kleine stukjes ga doen. Misschien helpt dat.
Ik weeg nu 84 kilo - lengte 1 meter 60 - en hoop ergens in juli de 80-kilo-grens door te zakken. Heb me aangemeld voor de plaatselijke sportschool en ga daar binnenkort 2 of 3 keer per week trainen. Verder veel groente uit eigen tuin en een beetje hulp van Modifast... Hopelijk lukt het zo.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik wens alle mede-diëters op deze site heel veel succes!

Reacties

  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Veel succes!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Heb me aangemeld voor de plaatselijke sportschool en ga daar binnenkort 2 of 3 keer per week trainen. Verder veel groente uit eigen tuin en een beetje hulp van Modifast... Hopelijk lukt het zo.
    Modifast gaat je niet per definitie helpen om af te vallen :wink: Het gaat om een negatieve energiebalans; meer verbranden dan je inneemt.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Wie schrijft, die blijft ! Dus alles goed noteren en afwegen. Het zal je zeker lukken ;) Succes !!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom flap2110 en veel succes met uw hernieuwde poging. De aanhouder wint!
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Welkom flap 2110, en succes.

    Ik persoonlijk zou niet aan de modifast gaan, al helemaal niet omdat je schrijft dat je eigen groenten hebt. Neem daar lekker wat van als je "honger-klap" krijgt. Modifast is met 1 shake een hele maaltijd en een shake vindt ik niet genieten. Tenzij het zo'n echt supper-vette-slechte shake is van de snackbar, met exta veel chocoladesaus...... ;)
  • Flap2110
    Flap2110 Berichten: 36 Member
    Opties
    Dank voor alle reacties! :smile: Inderdaad moet die energiebalans negatief... Valt op sommige dagen niet mee omdat ik zittend werk doe. Dan zit je al heel gauw aan je calorieën helaas. Dus maar veel naar de sportschool. En veel lekkere eigen groenten (de snijbietjes zijn klaar, mmmm!)
    Modifast is een hulpje. Beetje gemakzucht vrees ik. Wil ik z.s.m. weer vanaf zodra ik de conditie terug heb om weer behoorlijk te sporten.
    Morgen afspraak voor de introductie bij de sportschool, zin in :smile:
  • pgoolaerts
    pgoolaerts Berichten: 25 Member
    Opties
    Water drinken helpt tegen de trek. En als ik toch trek heb in wat lekker pak ik een bosje radijs of wat snoeptomaatjes.
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Samen zijn we sterk ! ;)
  • BlueEyez1984
    BlueEyez1984 Berichten: 67 Member
    Opties
    Veel succes!
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    welkom .

    maar hoe gemotiveerd ben je? Als ik het zo lees heb ik de indruk dat je dat niet zo heel erg bent. En modivast (en alle andere troep) is zonden van je geld. Alleen maar goed voor de fabrikant.

    Je moet het besluit nemen om je eetpatroon radikaal om te gooien, anders is het volgens mij zinloos
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    En modivast (en alle andere troep) is zonden van je geld. Alleen maar goed voor de fabrikant.
    Volledig mee eens... er bestaat geen quickfix en je kunt beter normale voeding verkiezen boven al dit soort troep.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Wat is normale voeding? wat de meeste mensen normaal vinden, vind ik ook troep