Fit en sterk worden! — Dutch (Netherlands)

Fit en sterk worden!

Opties
Sisaartje
Sisaartje Berichten: 1 Member
Hallo allemaal hier!

Ik ben helemaal nieuw hier en ik heb een doel.. Toen ik in het ziekenhuis enkele maanden geleden op de weegschaal moest gaan staan en deze 100,4 kg aan gaf was dat mijn wake up call. NU moest er iets gebeuren, dit wordt echt te gek.. Maar wat? En hoe? Een vriendin haalde me over om mee te gaan naar een gym en een bokstraining te volgen. Maar boksen, dat was toch echt niks voor mij, dacht ik. Inmiddels denk ik daar heel anders over. Deze sport heeft voor mij alles wat ik zoek in een sport. Het geeft enorm veel voldoening en werkt heel motiverend. Natuurlijk zijn mijn twee geweldige trainers daar ook een heel groot onderdeel van, wat een toppers zijn dat! Inmiddels sport ik gemiddeld vijf keer per week week een het resultaat mag er zijn, vanmorgen gaf mijn weegschaal 89,4 kg aan, onder de 90 dus! Wauw... 10 kilo er af!

Ik ben via dit forum op zoek naar motiverende mensen en verhalen, en ik hoop met mijn verhalen anderen te motiveren!

Ik ben hier nog niet helemaal thuis en begrijp ook nog niet helemaal hoe het precies werkt (zo kan ik via de app alleen Engelse forums vinden?), maar als je advies, tips of vragen hebt dan hoor ik het graag!

Succes allemaal!
Groetjes Sietske

Reacties

  • Bette4567
    Bette4567 Berichten: 12 Member
    Opties
    Goed bezig al! Succes met de rest, moet goed komen.
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Klinkt super goed! Welkom en veel succes.
    De app is inderdaad een beetje beperkt daarin, maar de website zelf niet.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom Sietske en veel succes!
  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    succes!
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Welkom en succes! Het scheelt in ieder geval al heel wat, dat je een sport hebt gevonden die je graag doet.
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    juli 2015 aangepast
    Opties
    welkom sisaartje !
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Welkom Sisaartje. Goed bezig