Hallo allemaal! :) — Dutch (Netherlands)

Hallo allemaal! :)

Opties
BlueEyez1984
BlueEyez1984 Berichten: 67 Member
juni 2015 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo iedereen!

Ben inmiddels 15 dagen lid hier op MyFitnessPal, laat ik mijzelf ook eens voorstellen.. :)

Ik ben een jongedame van 30 jaar, wonend in het mooie Haarlem met mijn vriend. Heb eigen bedrijf samen met mijn zus (grafische vormgeving en advertising) Ik ben eigenlijk van jongs af aan sportief geweest. Tot mijn 17e kon ik eigenlijk alles eten zonder aan te komen. Komt denk ook mede doordat ik elke dag 12km heen en 12km terug fietste naar school en een andere stofwisseling had.

Toen ik 21 was woog ik op mijn zwaarst en woog ik 89 kilo. Met een lengte van 1.82 veel te zwaar. Op een gegeven moment de knop omgezet en circa 19 kilo afgevallen met gezond (en niet teveel) te eten en veel sporten. Toen woog ik 70kilo, maar dat paste niet echt bij mijn lijf. Uiteindelijk rond de 75/76 kilo uitgekomen en dat past beter bij mijn postuur. Daar voel ik mij het lekkerst bij! Vanaf dat moment is het voor mij eigenlijk altijd wel een gevecht om op gewicht te blijven, ondanks dat ik toch altijd ben blijven sporten. Ben erg bezig met goed en gezond eten. Maar hou ook gewoon van lekker eten en een wijntje! :p Alhoewel ik erachter kom dat ik steeds minder goed tegen drank kan :(

Helaas heb ik de gave om snel aan te komen. Dus na een heerlijke vakantie naar Indonesië in april weer wat kilo's aangekomen en dus weer tijd om (flink) aan de bak te gaan. Ik voel mijzelf ook niet lekker als ik voor mijn gevoel te zwaar ben. Eerst hield ik alles bij via Fatsecret, maar ben hier terecht gekomen en vind het toch prettiger werken! Aangezien veel dingen samen komen in 1 systeem. Daarbij vind ik het erg leuk om met mensen in contact te komen en elkaar kan stimuleren of motiveren waar nodig is!

Qua sporten doe ik aan krachttraining (circa 3x in de week) en ga 1x in de week hardlopen of racefietsen.

Reacties