Suikers ! - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Suikers !

Opties
2»

Reacties

  • BlueEyez1984
    BlueEyez1984 Berichten: 67 Member
    Opties
    @anjatjev1969 Goed te horen dat je wel resultaat merkt met je kleding en in je omgeving hoort! Heel goed!

    Elke dag bewegen? Tip: zal jezelf ook wat rust gunnen! Dat is net zo belangrijk als sporten zelf... :)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Ja ik heb dat nog gehoord ... dat ik beetje teveel sport en beweeg... ! :p ... op tijd een rustdag inlassen é ! Bij deze letterlijk en figuurlijk "zondag = rustdag " ;) ... zal goed doe ! :)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Joehoe dabedabedoe! :D
    De raad opgevolgd van iemand ...
    en idd
    ondanks de weegschaal al 4 weken op 62 kg is blijven staan!
    Ben ik mijn metingen terug opnieuw gedaan!
    En sta verstelt vd resultaten!
    Alles in cm verminderd !
    Nek,middel en heupen! Yes yes yes!
    Middel is 4 cm verminderd
    nek is 1 cm verminderd
    Heupen is 1 cm verminderd
    Best tevreden!
    Dankjewel voor de tip!
    Geeft toch een fantastisch gevoel!
    Blijkbaar ben ik dan nog altijd goed bezig ondanks het vele fruit ! ;)
    Me happy!
    Dankjewel mensen voor de goede raad!
    Jullie zijn super !
    xxx
  • BlueEyez1984
    BlueEyez1984 Berichten: 67 Member
    Opties
    Hahaha zie je wel! Goed te horen! :)

    Ga zo door...!! En laat je niet teveel leiden door de weegschaal!
    Ken dat gevoel hoor, doe dat namelijk zelf ook.. :p
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    :* ik ga je raad opvolgen ! :)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    :):):)
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Haha... ik geef zo goed advies dat ik er 3 jaar jonger op geworden ben! :smiley::wink:

    Nogmaals; het eten van fruit heeft géén invloed op je gewicht. De energiebalans wel. Dus als je stilstaat dan eet je simpelweg nog "teveel".

    Wat ik overigens al eerder aangeef, de meeste mensen zitten in een negatieve energiebalans (een tekort) dus je zult niet snel spieren erbij kweken...

    Dat ligt er ook wel een beetje aan. Als je met zo goed als niks begint, kweek je toch wel wat spieren erbij. Ik zit altijd in een negatieve energiebalans en ik heb toch behoorlijk wat zichtbare spieren erbij gekweekt. Je ziet het in mijn armen, je voelt het vooral in mijn rug en in mijn benen. Maar ik merk het ook als ik sport, ik begon met gewone squats en heb het ondertussen al opgebouwd naar 20kg erbij. Dat lukt niet als je geen spieren erbij kweekt.
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    juni 2015 aangepast
    Opties
    null
    Met niks beginnen lijkt me sterk. Dat zou een beetje moeilijk bewegen lijkt mij
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als je nog nooit aan krachttraining hebt gedaan, dan ja... dan kan dat eventueel samengaan. Maar dit zal op den duur afnemen, omdat spieren alleen kunnen groeien als zij "gevoed" worden en dat is dus alleen mogelijk in een overschot. Daarnaast kunnen je spieren ook meer zichtbaar worden doordat je gewicht verliest en dus droger wordt. Maar goed, ik ken je verder niet, dus geen idee hoe dat bij jou zit :wink:

    Daarnaast geef je aan dat je al meer dan 20kg erbij hebt gesquat. Dit hoeft niet perse spier te zijn. Als je net begint met krachttraining dan gaat eerst je zenuwstelsel beter samenwerken met je spieren; daardoor kun je meer "drukken".
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    Opties
    De helft van me verhaal weg
  • Patrickhard
    Patrickhard Berichten: 46 Member
    Opties
    En weer