Hallo! Klaar voor een 2de rondje MFP — Dutch (Netherlands)

Hallo! Klaar voor een 2de rondje MFP

Opties
strzgr
strzgr Berichten: 2 Member
Hallo iedereen! Ik ben een 31-jarig Belgisch meisje (vrouw?) en ben al eens eerder aan de slag geweest met deze app. Met prima resultaat: 34 kg verlies op een jaar tijd. Maar eerlijk is eerlijk, er moest ook erg veel af, dus dat ging ook best vlot. Nu ben ik al een jaar niet meer actief geweest op MFP met helaas een gewichtstoename van 5 kg tot gevolg. Niet supererg, maar ik wil toch graag weer de juiste richting uit. En ik heb er alweer wat uit geleerd, namelijk dat ik afvallen niet zo moeilijk vind, maar stabiel blijven dan weer wel. Mijn vorige account werd gedesactiveerd, dus maakte ik er nu een nieuwe en ik heb nog helemaal geen fitness-vriendjes :( Dat was een leuke steun de vorige keer, dus als iemand zin heeft om elkaar te motiveren, word ik heel graag je vriend :) Ik ben pas weer degelijk begonnen (gisteren, haha) dus vers van de pers.
Succes allemaal! Knap dat jullie dit doen!

Reacties

  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    welkom en succes
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Welkom terug! :)
  • strzgr
    strzgr Berichten: 2 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    Ja, Nepq, wat was ik blij jou opnieuw te ontdekken. Ik was altijd verwonderd over jouw aanpak en consequentie. Fijn dat je hebt doorgezet! En je bent zelfs moderator nu. Een schoolvoorbeeld van doorzettingsvermogen :)
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Welkom! En elkaar motiveren is idd heel belangrijk! Af en toe een dip, daar kom ik niet onderuit en ben dan blij dat iemand mij dan weer dat duwtje in de goede richting geeft. Succes!
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    De belangrijkste motivatie is van je huisgenoten. Zonder hun steun zal het heel moeilijk gaan, vooral als de booschappen gedaan worden door hun en niet door jezelf. Mijn vrouw vond me altijd maar vervelend als ik bepaalde dingen niet at omdat er teveel aan zout, suiker inzat of toegevoegde zoetstoffen bevatte. Nu, nadat ze zelf ook aan het anakomen was, is ze toch bijgedraaid en zit ze wat het kan bijdragen aan je gezondheid als je de tabelletjes en ingredienten leest op de verpakkingen. Het gaat nog niet altijd goed, maar ze probeert het. :)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom terug, zet hem op!