Voorstellen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen

Opties
DantjeG
DantjeG Berichten: 1 Member
Hoi iedereen,

Ik ben 23 jaar oud en ben sinds gister begonnen met eiwit rijke voeding om af te vallen. In totaal zou ik graag 10 kilo afvallen voor de kerst om op een gezond gewicht te zitten en voor een plat buikje. Das ongeveer een kilo per week dus. Ik ga 3 keer in de week naar de sportschool om buikspieren te trainen en cardio te doen.

Mensen die vrienden willen worden om elkaar te motiveren... voeg me toe ^^

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    ben sinds gister begonnen met eiwit rijke voeding om af te vallen
    Afvallen doe je door een calorietekort te creëren, macro's maken hierin niet zoveel uit. Het kan natuurlijk zijn dat je meer verzadigd blijft of bent met het consumeren van eiwitten, maar eiwitten an sich zorgen niet voor gewichtsverlies. Net als dat koolhydraten er niet voor zullen zorgen dat je dik wordt of aankomt.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    ben sinds gister begonnen met eiwit rijke voeding om af te vallen
    Afvallen doe je door een calorietekort te creëren, macro's maken hierin niet zoveel uit. Het kan natuurlijk zijn dat je meer verzadigd blijft of bent met het consumeren van eiwitten, maar eiwitten an sich zorgen niet voor gewichtsverlies. Net als dat koolhydraten er niet voor zullen zorgen dat je dik wordt of aankomt.

    Op zondag is er een goede serie " Focus, dieet op maat" Daar zie je dat snelle koolhydraten wel degelijk dikmakers zijn.

    Dus DaanjeG, goed bezig met je eiwitrijke voeding.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Op zondag is er een goede serie " Focus, dieet op maat" Daar zie je dat snelle koolhydraten wel degelijk dikmakers zijn.
    Ach, houd toch een keer op met onzin verkondigen! Van koolhydraten word je niet dik, maar je wordt dik door een calorieoverschot. Gisteren ook weer de reinste onzin over koolhydraten bij DWDD... daar spraken ze over de opvolger van de voedselzandloper. Dat is hetzelfde dat mensen nog steeds geloven in dat plaatselijk vet verbranden mogelijk is...
  • supermantonius
    supermantonius Berichten: 1 Member
    Opties
    Welkom!
  • Marthin1
    Marthin1 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hallo iedereen,

    Ik ben probeer eigenlijk al heel mijn leven af te vallen, maar was altijd aan het jojo'en.
    Maar nu heb een andere aanpak, geen dieet maar maar gewoon weg calorieën tellen.
    Ik ben 7 december 2015 begonnen en ben nu 6,5 kilo kwijt.
    Ik train elke dag, cardio en kracht en gebruik My Fitness pal bij alles wat ik doe.
    En ik lees ook veel informatie op forums en ben echt bewust en gemotiveerd bezig.
    Dit is echt een super app!!
  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    Opties
    Welkom Recycledokter!

    Super dat je zo goed bezig bent! Ga zo door zou ik zeggen :)

    Groetjes Claudia
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed om te horen! Lekker bezig