Challenge
Minion_training_program
Goedemiddag,
Zijn er mensen die zin hebben om samen, met mij, een challenge te doen vanaf 9 november?
Ik zat zelf te denken aan een 30day challenge of een counting down to christmas challenge.
Waarbij we ook de statistieken van elkaar bijhouden. Dus je geeft bij mij aan, je lengte, gewicht, en aantal meetpunten.
Dan maak ik een schema, of gebruik een bestaand schema, die we dan een 30 dagen, of iets langer, doen. En dan aan het eind kijken we naar de resultaten.
Op die manier kunnen we elkaar misschien (nog meer) motiveren om goed bezig te zijn.
Als je mee wilt doen, geef in bericht hieronder ook even aan wat voor challenge je leuk lijkt. Dus ab workout, squats met lichaamsgewicht, push ups. Alle input is welkom.
Gr, Gustaaf
Zijn er mensen die zin hebben om samen, met mij, een challenge te doen vanaf 9 november?
Ik zat zelf te denken aan een 30day challenge of een counting down to christmas challenge.
Waarbij we ook de statistieken van elkaar bijhouden. Dus je geeft bij mij aan, je lengte, gewicht, en aantal meetpunten.
Dan maak ik een schema, of gebruik een bestaand schema, die we dan een 30 dagen, of iets langer, doen. En dan aan het eind kijken we naar de resultaten.
Op die manier kunnen we elkaar misschien (nog meer) motiveren om goed bezig te zijn.
Als je mee wilt doen, geef in bericht hieronder ook even aan wat voor challenge je leuk lijkt. Dus ab workout, squats met lichaamsgewicht, push ups. Alle input is welkom.
Gr, Gustaaf
0
Reacties
-
hey daar voel ik wel voor, zolang ik het thuis zonder apparatuur kan doen.0
-
dat was wel de bedoeling, aangezien ik ook geen 7 dagen per week apparatuur tot mijn beschikking heb0
-
Nog meer mensen?0
-
Nope Ik zie vaak niet zo'n heil in die 30 dagen challenge. Maar om elkaar te motiveren zijn ze soms best leuk.0
-
Inmiddels hebben we al 11 members voor deze group challenge, als er nog mensen zijn die mee willen doen, bericht me even, dan voeg ik je toe0
-
Over 2 weken begint mijn 6 weken challenge, als je nog mee wilt doen, meld je even aan0
-
Wel ja, ik doe ook mee. Maar ik heb geen apparatuur in huis. Wel schaats ik 3x per week, en hou ik 1x per week mijn rondetijden bij. Helaas nog geen concurrentie voor Ireen Wust...
Ik ben al een tijdje aan het worstelen met de laatste kilo's: wil tot 64 gaan, maar telkens als ik in de buurt kom, weeg ik een paar dagen later weer 66.... Met jullie steun moet het toch gaan lukken voor het einde van het jaar??? Dan ben ik in 12 maanden, 18 kilo afgevallen. 't Zou mooi zijn....0 -
Het is alleen met lichaamsgewicht, ik heb zelf ook geen equipment namelijk0
-
Heb je een uitnodiging gestuurd @ave19690
-
ehhh..... ik heb niks ontvangen.....???0
-
Hmm... echt vreemd dat hij dus weer niet werkt
Hieronder even de link, hopelijk kan je dan wel op join group klikken
http://community.myfitnesspal.com/en/group/109517-gus-his-6-week-anytime-anywhere-challenge
0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes