Nieuw(ig) lid, even voorstellen! — Dutch (Netherlands)

Nieuw(ig) lid, even voorstellen!

Opties
willem_xz
willem_xz Berichten: 2 Member
Hallo iedereen,

Ik heb de MFP-app al een tijd op mijn telefoon staan, het leek me leuk om te kijken of er op de forums een goed gesprek te voeren is. :)

Kleine bio: ben eigenlijk altijd wel sportief geweest, van tennis tot voetbal tot paardrijden (is dat een sport? ;) ). In mijn studententijd heb ik fanatiek aan wedstrijdroeien gedaan, met 6-8 keer trainen in de week dat daarbij hoorde. Nadat ik daar mee gestopt was liep de klad er een beetje in (ik bleef net zoveel eten als ik al zware roeier gewend was, zonder de bijbehorende inspanning), maar sinds 8 maanden ga ik weer braaf naar de gym! Ik ben inmiddels de extra kilootjes grotendeels kwijt geraakt, mijn doel is nu om sterker te worden en er gewoon goed uit te zien. Naast het krachttrainen vind ik het heerlijk om af en toe te trainen voor een lange afstand, afgelopen zomer heb ik mijn eerste officiele halve marathon gelopen, zou ooit ook nog een hele willen lopen (maar ik weet niet zeker of me dat gaat lukken).

Anyway, heel kort verhaaltje van mij, hoop dat ik niet te fanatiek overkom, lijkt me in ieder geval aardig om af en toe gesprekken over dieet of training of andere dingen met jullie te kunnen hebben.

Groet,
Willem

Reacties