Back on track.. — Dutch (Netherlands)

Back on track..

Opties
Challaz001
Challaz001 Berichten: 16 Member
Hoi allemaal!

Ook ik zal me even voorstellen :)

Als puber ben ik erg obsessief bezig geweest met afvallen, met zelden het gewenste resultaat. Ik viel snel veel af en was eigenlijk nooit te zwaar, maar in mijn hoofd wel. Ik probeerde te overleven op een appel en een tosti en ontbeet zelden. Na elke extreme poging kwam er telkens een beetje bij. Inmiddels is het roer al een aantal jaar om: ik ontbijt gezond, sport regelmatig en eet genoeg.

Ik heb een periode mijn eten bijgehouden bij het voedingscentrum, maar vond het geen fijne meter. Inmiddels ben ik om: myfitnesspal en met name het ondersteunende forum maakt het voor mij leuk om op gezonde bezig te zijn met je gewicht. Ik zou in het komende jaar graag vijf kilo afvallen: geen haast, maar bewust een gezonde levensstijl creëren én behouden.

Na een tijd in het buitenland gewoond te hebben (zonder fitness, te warm om te sporten, maaltijden bestonden uit vlees en vette rijst en veel alcohol) ben ik enkele kilo's aangekomen. Terug in Nederland wil ik weer regelmatig leven én sporten, op een gezonde manier. Als ik kan stoppen met roken, kan ik ook blijvend afvallen! :smile:

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Challaz,

    Ik had je al welkom geheten in je andere topic, maar hier nog maar eens. Welkom, en zet hem op!
  • ireentje67
    ireentje67 Berichten: 15 Member
    Opties
    Hoi Challaz, succes. Ik ben al wat langer bezig met mfp met zo nu en dan weer een stopperiode. Maar dit forum heb ik nu pas ontdekt. We gaan ervoor!