Voorstellen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen

Opties
Rene_Sport
Rene_Sport Berichten: 19 Member
Hi, Mijn naam is René. Ik ben ruim 2 weken geleden begonnen om kilo's kwijt te raken. Na een blessure 3 jaar terug ben ik flink aangekomen. Ik woog toen 100 kg.
Ik ben naar de sportschool gegaan en ben 10 kilo afgevallen. Veel eten deed ik niet en at wel gezond. Nu blijf ik op dit gewicht hangen al weer anderhalf jaar.

Ruim 2 weken terug het boek Killerbody dieet gekocht en ik ben er mee gestart. Nu ben ik 5 kilo kwijt. Ik wil mijn gewicht terug brengen naar 75 kilo en zo houden. Ik kan wel steun en vrienden gebruiken om gemotiveerd te blijven en elkaar te motiveren.

Reacties

  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Hallo Rene,
    Allereerst welkom en succes!

    Ik persoonlijk vind "killerbody dieet" niet vriendelijk klinken en het zou bij mij daarom niet werken. Ikzelf ben 20 kilo afgevallen, puur door kcal tellen. En of een cal dan uit chocolade of fruit komt, maakt mij in principe niet uit. Daargelaten dat fruit natuurlijk langer een vol gevoel geeft en een stuk gezonder is! :)

    Maar voeg me gerust toe als vriend hoor! En hou ons op de hoogte van je vorderingen!
  • timurkhial
    timurkhial Berichten: 4 Member
    Opties
    Hey René, welkom !

    Indien je nog opzoek bent naar mensen die elkaar motiveren of om raad kunnen vragen mag je mij gerust toevoegen.

    Succes !
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Rene, welkom. Veel succes.