Hallo Medelijders....ehhh Medelijners ;) Ben nieuw hier :) — Dutch (Netherlands)

Hallo Medelijders....ehhh Medelijners ;) Ben nieuw hier :)

Opties
esthervdlugt
esthervdlugt Berichten: 5 Member
Hallo, Ik ben Esther en ben vanaf gisteren gestart. Ik ben net 50 geworden en wil toch nog een poging wagen om er weer zoveel mogelijk kilo's vanaf te krijgen. Ben begonnen met het Ketodieet, ik heb suiker en een verhoogde bloeddruk. En wil dit graag naar beneden krijgen. Schrik niet ik ben nu 130 kilo en mijn doel is 90 kilo te worden. Graag zou ik wat medelijners toevoegen om elkaar te steunen. Wie wil mij toevoegen :)

Vriendelijke groet, Esther.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Esther,

    Welkom op MyFitnessPal en veel succes! Waarom kies je voor het ketodieet? Heb je al uitgerekend hoeveel je mag binnenkrijgen aan kcal per dag om te zorgen dat je afvalt?
    Als je vragen hebt, hoor ik dat graag.
  • esthervdlugt
    esthervdlugt Berichten: 5 Member
    Opties
    Hoi Laurens, ik vind keto een fijn dieet om te volgen. Alles wat ik mag eten vindt ik lekker. Ik ben met dit dieet al snel mijn honger gevoel kwijt en vindt het een van de dieeten die lang zijn vol te houden. Ja, ik heb op ketobuddy mijn procenten al uitgerekend. Ik volg mag max 1325 aan kcal, 33 gram carbs, 85 gram proteine, 96 gram vet. Ik heb dit vorig jaar gedaan en ben er toen bijna 30kg mee afgevallen. Ga nu weer overnieuw beginnen en hoop het vol te houden :)Dank je wel voor je berichtje...
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Lijkt me lastig met zo weinig koolhydraten. Dat je overigens 30kg kwijt bent, chapeau trouwens, is niet vanwege dat dieet maar vanwege het tekort dat je hebt aangehouden. Voor mij zou keto niets zijn.
  • rachelps22
    rachelps22 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ja ik wel..hoe gaat dat?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed gedaan 30 kilo! Het is nooit te laat om weer te beginnen, dus veel succes nogmaals.
  • Melanieconf
    Melanieconf Berichten: 5 Member
    Opties
    Hee , van elkaar kunnen we leren toch? Voeg me maar toe!