Op zoek naar nieuwe MFP vrienden :) — Dutch (Netherlands)

Op zoek naar nieuwe MFP vrienden :)

Opties
Hoi allemaal! :)

Ik ben Brigitte, 26 jaar en ik studeer HBO ICT.

Toen ik nog een relatie had met mijn ex snoepten we heel veel en gingen vaak uit eten. Toen het uitging had ik al snel een nieuwe vriend, na een paar maanden woonden we samen en nam ik een abonnement bij de sportschool om de hoek. Echter ging ik haast niet, toen er een jaar voorbij was besloot ik een afspraak te maken voor een persoonlijk schema. Sindsdien ga ik twee keer per week naar de sportschool voor krachttraining. Tegenwoordig doe ik na het trainen ook 20/30 minuten cardio.

Ik weet niet precies sinds wanneer maar ik ben ondertussen al een hele tijd vegetariër voor ethische redenen. Alles gecombineerd heeft ervoor gezorgd dat ik 5/6 kilo ben afgevallen. Vooral in mijn gezicht is het te zien, ook zit ik wat strakker in mijn vel maar heb ik nog wel last van stevige benen en love handles (bedankt mam ;)).

Mijn belangrijkste doel is om 70 kilo te wegen bij een lengte van 1.78. Het ultieme doel dat ik kan bedenken is 65 kilo.

Volgend jaar gaan we naar Orlando Florida en ik hoop mij dan een stuk zelfverzekerder in jurkjes en bikini's te voelen.

Reacties

  • evanthek
    evanthek Berichten: 13 Member
    Opties
    Wat een mooi vooruitzicht om naartoe te werken! Veel succes!
  • ravenzwart
    ravenzwart Berichten: 19 Member
    Opties
    Dag Brigitte, je bent al goed bezig! Gewoon vol blijven houden en dan kom je er wel!
  • aimeiliii
    aimeiliii Berichten: 24 Member
    Opties
    Hoi Brigitte, goed bezig! Voel je vrij om me toe te voegen. Mijn streefgewicht is 70 kilo bij 1.83m, we dus zijn beiden lange dames hier. En ook ik eet graag vegetarisch. Niet altijd, maar wil vaker vegetarisch eten. Helaas reageert mijn lichaam niet zo goed op peulvruchten, dus ik ben op zoek naar manieren om genoeg eiwit binnen te krijgen. Als je tips hebt hoor ik die graag!
  • Helene_vC
    Helene_vC Berichten: 2 Member
    Opties
    Hey Brigitte, het verhaal is in grote lijnen en herkenbaar
  • DarkHeist
    DarkHeist Berichten: 1 Member
    mei 2017 aangepast
    Opties
    Orlando..... Oh kon ik maar terug.
    Bijna 3 jaar en een kilo of 20 geleden.
    Helaas zijn die kilo's erbij gekomen en ben ik nu eindelijk weer aan de slag ze er af te krijgen. Misschien stel ik mijzelf maar als doel dat als ze er af zijn ik weer terug mag naar Orlando..... mooi vooruitzicht hoor!
  • sandersvt
    sandersvt Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik zoek ook nieuwe vrienden, maar snap nog niet echt hoe ik mensen toevoeg op deze app ;p
    Voel je welkom om mij als vriend toe te voegen!