IkbenPaul en start op 1 juni 2017 — Dutch (Netherlands)

IkbenPaul en start op 1 juni 2017

Opties
ValkyrieP
ValkyrieP Berichten: 53 Member
Ik ben een man van 100 kilogram en daar wil ik er wel een stuk of wat van achterlaten hier.
Ik was hier van tevoren ook al heel even, maar ik wou een nieuwe naam omdat ik er met mijn echte naam opstond.
Dus heb ik mijn account verwijderd en ben ik nu opnieuw gestart met een iets andere naam.
Ik heb dus alles weer opnieuw moeten invullen, maar ik had daar niet echt veel problemen mee want er stond toch nog weinig of niks in.
Hiermee ook een oproep aan allen die hier mijn (vriend) willen zijn want ik heb er nog geen.
Maar het moeten wel leden zijn die niet zo preuts doen om hun dagdagelijkse eetgewoonten prijs te willen geven.
Ik had ook graag mensen leren kennen die ook koolhydraatarm eten zoals ik nu, want daarvan kan ik dan toch altijd wel iets halen dat ook voor mij goed kan zijn .
Ikzelf heb echt geen geheimen verborgen zitten dus iedereen is toegankelijk tot mijn niet zo geheime dagboek.

Reacties

  • pascal8923
    pascal8923 Berichten: 23 Member
    Opties
    Ik wil je wel toevoegen, ik eet niet perse koolhydraatarm maar probeer wel zo min mogelijk brood te eten omdat ik daar niet zo goed op reageer (opgeblazen enzo). Ik wil zelf ongeveer ruim 10 kilo afvallen. Oh en ik ben een vrouw van 28.
  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Ik eet geen koolhydraatarm (wel gedaan) en had heel veel recepten staan. Inmiddels ook een nieuw account dus helemaal opnieuw beginnen. Voor stimulance mag je mij ook gerust toevoegen. Ben vrouw 44 doe aan krachtsport 5x per week en momenteel aan het cutten
  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Kharm werkt niet op de lange termijn. Het brengt meer schade dan wat anders aan je lijf. Ga gewoon gezonde voeding eten zonder gerafineerde suikers etc en je komt er ook. En je voelt je stukken beter kan ik je vertellen
  • bettymulder
    bettymulder Berichten: 10 Member
    Opties
    ValkyrieP schreef: »
    Ik ben een man van 100 kilogram en daar wil ik er wel een stuk of wat van achterlaten hier.
    Ik was hier van tevoren ook al heel even, maar ik wou een nieuwe naam omdat ik er met mijn echte naam opstond.
    Dus heb ik mijn account verwijderd en ben ik nu opnieuw gestart met een iets andere naam.
    Ik heb dus alles weer opnieuw moeten invullen, maar ik had daar niet echt veel problemen mee want er stond toch nog weinig of niks in.
    Hiermee ook een oproep aan allen die hier mijn (vriend) willen zijn want ik heb er nog geen.
    Maar het moeten wel leden zijn die niet zo preuts doen om hun dagdagelijkse eetgewoonten prijs te willen geven.
    Ik had ook graag mensen leren kennen die ook koolhydraatarm eten zoals ik nu, want daarvan kan ik dan toch altijd wel iets halen dat ook voor mij goed kan zijn .
    Ikzelf heb echt geen geheimen verborgen zitten dus iedereen is toegankelijk tot mijn niet zo geheime dagboek.

    Ik laat echt mijn brood niet staan. Dat vind ik veel te lekker. Bij wijze van spreken zou ik een moord kunnen plegen voor een pistoletje oude kaas. Ik ben het met Jessy eens. Eet gewoon alles maar houd je maat.
    Ik moest meer gaan eten in plaats van minder en dat is op zich ook lastig om in je hoofd te prenten. Wat ik wel gedaan heb is de suiker laten staan. Voor mij betekende dat vooral de suiker laten staan in de toch wel grote hoeveelheden koffie. Nu drink ik dat zwart. Frisdrank, sapjes en alcohol drink ik niet, want daar vind ik niks aan. De grootste straf is geen ijs meer.
    In mijn overzicht kun je zien wat ik nog aan suikers binnen krijg ten opzichte van wat ik zou mogen hebben.
    Wel eet ik veel en veel minder aardappelen en pasta.
  • spillepoot
    spillepoot Berichten: 23 Member
    Opties
    Bananen ijs! https://youtu.be/5n8dcbHxcCc
    Net zo lekker als normaal ijs :)
  • woppy2307
    woppy2307 Berichten: 3 Member
    Opties
    Speltbrood of pro-body brood zou minder koolhydraten bevatten, zo wordt gezegd he
  • bettymulder
    bettymulder Berichten: 10 Member
    Opties
    spillepoot schreef: »
    Bananen ijs!
    Net zo lekker als normaal ijs :)

    Bananen ijs? Hoe maak je dat?
  • bettymulder
    bettymulder Berichten: 10 Member
    Opties
    woppy2307 schreef: »
    Speltbrood of pro-body brood zou minder koolhydraten bevatten, zo wordt gezegd he

    Inderdaad: speltbrood en zuurdesumbrood. Smaakt gewoon uitstekend.
  • spillepoot
    spillepoot Berichten: 23 Member
    Opties
    > @bettymulder zei:
    > spillepoot schreef: »
    >
    > Bananen ijs!
    > Net zo lekker als normaal ijs :)
    >
    >
    >
    >
    > Bananen ijs? Hoe maak je dat?

    Banaan in stukjes snijden en in de vriezer als t bevroren is eruit halen en in de blender en dan kun je m eigenlijk al eten, als je op t plaatje klikt kom je bij een YouTube filmpje. Zij maakt m met kokosmelk erbij. Is echt heel lekker met cacaopoeder :smiley:
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Paul welkom!