Helemaal nieuw in de community — Dutch (Netherlands)

Helemaal nieuw in de community

Epiphania79
Epiphania79 Berichten: 1 Member
Hallo! Mijn naam is Els. Ik ben een 37 jarige verpleegkundige en zoals vele anderen, op zoek naar een goede manier om een gezondere levensstijl aan te nemen. Met als hoofd doel toch een groot aantal kilo's kwijt te spelen om zo een gezond BMI te bereiken. Sinds mijn start hier al 2.6kg lichter en daar ben ik wel blij mee. Het zijn vooral de avonden die me de das om doen. Maar na jaren van weight watchers en anderen blijven al de tips wel hangen maar de kracht om neen te zeggen tegen snacks blijft ver zoek! Dus met volle moed start ik nu opnieuw maar eens! I'll keep you posted!

Reacties

  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Succes
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Welkom, zet m op
  • danio1969
    danio1969 Berichten: 13 Member
    Veel succes Els ;)
    Go for it
  • Tarraca24
    Tarraca24 Berichten: 10 Member
    Hey collega-vpk :),
    Wat kan helpen tegen de avondsnack zijn ofwel bezig blijven vb. je strijk doen terwijl je tv kijkt. Of jezelf trakteren op een gezond alternatief zoals worteltjes/bloemkool. Als je het echt moeilijk blijft hebben, niet in huis halen of je evt. huisgenoot vragen om het te verstoppen :D.
    Veel succes!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Hi Els! Welkom en succes. Als je vragen hebt hoor ik dat graag.
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Succes !
  • Sandraklneng
    Sandraklneng Berichten: 19 Member
    Succes!
  • Betty
    Betty Berichten: 45 MFP Staff
    Welkom bij de MyFitnessPal Community!
  • de_schrijver_micheline
    de_schrijver_micheline Berichten: 10 Member
    Ik heb ook last met die avonden. De dag was druk en dan wil je s'avonds op je gemak zijn met als gevolg dat je zin krijgt in snacks. Het maakt niet uit of je veel of weinig gegeten hebt. In de winter helpt handwerken of breien wel
  • maratje78
    maratje78 Berichten: 7 Member
    Welkom!! En succes,Ik ben hier ook nieuw