even voorstellen — Dutch (Netherlands)

even voorstellen

Opties
danio1969
danio1969 Berichten: 13 Member
juni 2017 aangepast in Stel jezelf voor
Hey allemaal, ik ben Danny (48) uit de Rupelstreek. Ik worstel al heel mijn leven met (licht) overgewicht en wil hier definitief, vooral om gezondheidsredenen, komaf mee maken. Ik wil graag voor de 20kg gaan. Heb hier dus voorlopig nog geen vrienden. Gelijk gestemde en andere zielen mogen me steeds een verzoek sturen.
Succes aan iedereen

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Danny, welkom. Als je vragen hebt, laat maar weten. Voeg mij maar toe hoor.
  • Sardotje65
    Sardotje65 Berichten: 18 Member
    Opties
    Hoe voeg je iemand toe als vriend hier?
  • de_schrijver_micheline
    de_schrijver_micheline Berichten: 10 Member
    Opties
    Op de naam klikken en dan kan je opvriend toevoegen klikken
  • maratje78
    maratje78 Berichten: 7 Member
    Opties
    Welkom,Ik ben hier ook nieuw,succes!
    Groetjes
  • skatje1965
    skatje1965 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik heb een vriend toegevoegd en krijg ik steeds berichten dat er doelen zijn bereikt van die vriend. Leuk ter kennisgeving maar ik kan ze niet verwijderen en nu staat er al een hele lijst.
    Kunnen jullie moderators dit veranderen
    Anders is het wel vervelend als ik van iedereen berichten heb die blijven staan. Bedankt alvast
    Skatje
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Dit kun je zelf aanpassen in je instellingen onder pushmelding!
  • TeapMeap
    TeapMeap Berichten: 1 Member
    Opties
    Even voorstellen: ik ben TeapMeap, net 55 jaar geworden, en kampend met van alles en nog wat (COPD/astma, PDS, diabetes, hoge bloeddruk en overgewicht). Mijn nicht is met MFP zo'n 40 kg afgevallen en DAT WIL IK ÓÓÓK! Met een koolhydratenbeperkt dieet (wel veel vet en eiwit) is het afvallen niet gelukt, maar misschien dat het met deze app en een hoop tips wél lukt? Er moet bij mij zeker 20 kg af dus de hoogste tijd om te beginnen....