Zijn er mensen die ouder zijn dan 55 jaar?
de_schrijver_micheline
Ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd tussen 30 en 40 ligt. Zijn er ook 55 plussers?
0
Reacties
-
Present. 59 jaartjes0
-
This content has been removed.
-
Die zijn er zeker! Ik behoor er niet toe overigens.0
-
58 hier!0
-
57 jaar en 30 kg afgevallen. Super hé !!4
-
55 en al 5 weken bezig, 6 kilo kwijt.1
-
Dan ben ik de oudste. 612
-
Nee, ikke 63 en wil 10kg afvallen. Drie jaar geleden ben ik samen met mfp 30kg afgevallen. Heb dit gewivht 2 jaar gehouden, en nu op 4 maanden tijd 10kg bij, en die moet er terug af!2
-
Nieuw hier, en 50 kilo afgevallen ik wil dit graag zo houden,ik ben 54 jaar0
-
Hallo allemaal! Ik ben ook nieuw hier door aanbeveling van Diabetesondersteuner. Ik ben 65 jaar en wil t op deze manier proberen.1
-
Hallo allemaal. Ik ben Annelies, 58 jaar en wil, mede met de boeken van Mieke Koster, 17 kilo afvallen. Ben nog niet begonnen. Ik ga dit ook doen met behulp van een goede vriendin die inmiddels in 8 maanden 25 kilo is afgevallen.
0 -
Hoi hoi ik ben 52 jaar en heb crohn en short bowel syndrome al 35 jaar, ik wil AANKOMEN Whawhawha de meesten willen afvallen. Tis bij mij met vallen en opstaan, trail and error zeg maar, binnenkort naar endocrinoloog om te kijken of ik testosteron tekorten heb spiermassa wil er maar heeeel moeilijk bij komen. Ik wens iedereen sterkte om zijn doelen te bereiken, zeker als je al wat "ouder" bent hihi0
-
58 hier, 10 kg in 5 weken. Cholesterol van 6.8 naar 4.81
-
2
-
Hier nog een 61 jaar0
-
Hoi, net van start gegaan en ben 60.0
-
59 jaar sinds mei, ongeveer 1,5 week geleden mijn vivofit armband gekocht tegelijk met dochter en schoonzoon: we motiveren elkaar nu0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora