Ben ik weer! — Dutch (Netherlands)

Ben ik weer!

Opties
jvs586
jvs586 Berichten: 34 Member
Hallo allemaal, ben weer terug, was mooi aangekomen tot rond de 66 kilo maar na gestopt te zijn met de app nu weer teruggevallen na 58

Reacties

  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Is een stukje weg van mijn bericht, probeer weer aan te komen met de app maar haal de calorieën niet meer, ben begonnen om toch de calorieën te halen met gaines excellent, als bijvoeding.
    Iemand ervaring hiermee???
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi jvs, welkom terug.

    Ik begrijp het niet helemaal. Kan je je bericht opnieuw typen?
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Ben eerst aangekomen met de app, maar na gestopt te zijn weer afgevallen, ben nu opnieuw begonnen en haalde mijn calorieën niet, ben nu begonnen met shakes , gaines excellent, als bijvoeding, vroeg me af of iemand ervaring heeft met die shakes?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Mijn eerste vraag is eigenlijk meteen; waarom haal je je calorieën niet? Heb je moeite met eten? Plan je je eten, of eet je wanneer het je uitkomt? Ik hoor zelden dat mensen niet aan hun calorieën komen. En om hoeveel calorieën gaat het?
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Ik moet 2960 calorieën per dag binnenkrijgen, lukt me echt niet
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Schrijf veel meer in mijn reactie maar wordt niet weergegeven, weet niet waarom
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    Heb je emoticons vanuit je device gebruikt?
    Dat kan een reden zijn, in bb forum enkel de emoticons via het emoticon menu gebruiken rechtsboven het tekstvak, of de bbcode typen.
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Dat is het :) :) :)
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Ik eet altijd 3 x per dag en daar tussen door ook nog wat lekkers met een bakkie leut, dus eigenlijk een normaal eetpatroon.
    Let ook op calorierijk voedsel, pasta, rijst maar valt tegen om het te halen
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik weet niet precies wat je macroverdeling is, maar ik heb in mijn bulkperiode 3500kcal moeten eten en vond dit soms ook lastig. Maar eet bijvoorbeeld veel noten, avocado en bak in behoorlijk wat olijfolie. Neem bijvoorbeeld na het trainen een toetje; ben & jerry's of iets in die geest. Neem wellicht meerdere eetmomenten op een dag, want bijna 3000kcal in 3 eetmomenten 'proppen' is inderdaad niet echt makkelijk. Dan zou je namelijk per maaltijd altijd rond de 1000kcal per keer zitten.
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Oké, maar er is niks mis mee toch om met shakes calorieën aan te vullen?
    Maar ga zeker proberen om je tips ter harte te nemen, bedankt
  • MysticGoalie
    MysticGoalie Berichten: 25 Member
    Opties
    Je mag eten / drinken wat je wilt. Geen restricties welk eten wel of niet mag, dat bepaal je zelf. ;)
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Maar weet iemand iets over die shakes behalve dat ze calorierijk zijn? Mag je ze langere tijd gebruiken?
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    > @jvs586 zei:
    > Maar weet iemand iets over die shakes behalve dat ze calorierijk zijn? Mag je ze langere tijd gebruiken?

    Per volume (samen met je water of melk of whatever) zijn ze niet zo heel kalorierijk en ze gaan enorm vullen.
    Dus ik weet niet of je dat echt gaat helpen.

    Ik sluit me aan bij hanne haar noten, avocados,....
    Je kan ook wel af een toe eens een lepel pindakaas in je mond stoppen, maar ga nu geen hele pot leegeten :)
  • jvs586
    jvs586 Berichten: 34 Member
    Opties
    Yes woog gisteren 60.5
    Werkt gelukkig