Gezonde snacks?? — Dutch (Netherlands)

Gezonde snacks??

Opties
HermineM
HermineM Berichten: 5 Member
Hallo allemaal,

Sinds een maandje ben ik begonnen met deze app om de kilootjes die er op kot zijn bijgekomen er terug af te werken.

Ik ben nog niet extreem bezig met een afval plan, maar hou het nu vooral op zo gezond mogelijk eten en proberen wekelijks toch eens te gaan zwemmen.

De grootste verandering tot nu toe: ik overeet mij niet meer! Yey! Ik merk na een maandje al dat ik minder hoeveelheden binnenkrijg.

Mijn grootste probleem/moeilijkheid: ik ben een echte zoetebek en hou ervan om te snoepen! Mijn zus heeft mij gezegd dat ik een maand zeker van alle snoep weg moet blijven om af te kicken. Ik wil dit zeker proberen, maar desondanks ben ik iemand die tussendoor wel eens snackt (door een luie maag is het een gewoonte geworden om gespreid te eten). Om de ongezonde snacks te vervangen ben ik dus op zoek naar lekkere, voldoening gevende snacks. (Want tijdens blok, ook herexamens ben ik een snacker).

Momenteel eet ik dagelijks 1 passievrucht (niet meer of ik ben het al snel beu). Ook grijp ik ook al eens naar snacktomaatjes. Of eens een stuk komkommer --- ik hou dus wel van fruit en groenten. Qua koeken hou ik het nu op ongezouten rijstwafels.

MAAR ik ben nog steeds op zoek naar wat andere gezonde snacks :o !! Af en toe verlang ik echt nog eens naar zoetigheid ban een snoepje, en krijg ik dat verlangen niet weg met een paar tomaatjes. Dus weet iemand nog lekkere gezonde snacks die de grootste gravings wel kunnen stoppen??

Reacties