Eiwitrijk eten vegatarisch
bobduynstee
in Recepten
Te veel vlees eten is slecht voor het milieu en te veel melk/zuivel is ook slecht voor je eigen hormonen huishouding. Dus ik zoek naar vegatarische recepten.
Echter, ik hou niet zo van ei en heb een hekel aan paddenstoelen & aubergine.
Graag jullie snelle en lekkere recepten graag!
Echter, ik hou niet zo van ei en heb een hekel aan paddenstoelen & aubergine.
Graag jullie snelle en lekkere recepten graag!
0
Reacties
-
Je maakt het jezelf niet gemakkelijk ;-)
Als ik jou was, zou ik eens kijken op body&fit voor eiwitrijke pasta of eiwitrijke pannenkoeken. Ik ben vegetariër, maar ik haal mijn eiwitten uit eieren, beperkte hoeveelheid kaas,..0 -
Ik ben al 2 jaar veganist, zelf heb ik nooit zoveel aan eiwitten gedacht maar ik denk dat ik je wel kan helpen. Ik was overlaats in de decatlon en zag vegan protein poeder dus daarmee kan je een lekkere groene smoothie maken als je wilt. Maar eigenlijk is dat totaal niet nodig hoor er zijn vele lekkere voedinsmiddelen vol eiwitten. Ik zou zeker eens op youtube kijken als je wat engels kan, op youtube is er een grote vegan community ik heb zelf even wat opgezocht met de zoektermen 'vegan proteine' en zag vele lekkere recepten en videos over eiwit rijk voedsel! Dus veel succes en ik hoop dat je net zoals ik kan genieten van deze prachtige levensstyle ps: het is echt niet zo moeilijk en sporten is voor mij zoooveel gemakkelijker nu ik voel me vol energie! lots of love, Anke xx1
-
https://www.youtube.com/watch?v=fuc7IDQk760 mm deze video maakte me echt hongerig haha0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora