Eet wat je maar wilt en val af!! — Dutch (Netherlands)

Eet wat je maar wilt en val af!!

Opties
Yaser1997
Yaser1997 Berichten: 11 Member
Als je wilt afvallen maar nog steeds graag je lievelingseten eet, dat kan gewoon. Wat je moet doen is elke dag je eiwitdoel eten en wat je voor de rest aan calorieen over houdt mag je gebruiken voor wat je maar wilt. Ik doe het al 2 maanden en ben 13 kg afgevallen (1800kcal/dag)

Reacties

  • Yaser1997
    Yaser1997 Berichten: 11 Member
    Opties
    Itzhanne82, wat ik bedoel met je eiwitdoel bereiken is dat je zo niet je botten verliest maar vet. Dat is hoe het voor mij werkt, maar je hebt gelijk iedereen past zijn behoefte aan hoe die wil.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    wat ik bedoel met je eiwitdoel bereiken is dat je zo niet je botten verliest maar vet
    Begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Kun je dat uitleggen?
  • Yaser1997
    Yaser1997 Berichten: 11 Member
    Opties
    Eiwit heb je nodig voor je spieren, als je dagelijks je eiwitdoel binnen haalt, en daarna bijv 800 kcal over houd, kun je die calorieën gebruiken voor wat je maar wilt zonder dat je je spieren verliest. Je verbrand vet en niet je spieren omdat je je eiwit voor de dag binnen hebt gehaalt en dat gaat allemaal naar je spieren.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Eiwit heb je nodig voor je spieren, als je dagelijks je eiwitdoel binnen haalt, en daarna bijv 800 kcal over houd, kun je die calorieën gebruiken voor wat je maar wilt zonder dat je je spieren verliest. Je verbrand vet en niet je spieren omdat je je eiwit voor de dag binnen hebt gehaalt en dat gaat allemaal naar je spieren.