Mijn Doel
Wieke1998
Hey allemaal! Ik gebruik sinds kort MFP and i love it. Handig in gebruik ( ik hou vooral van de scan optie
0
Reacties
-
Welkom! MFP is de meest uitgebereide calorie-controle app. Ik gebruik hem ruim een jaar en ben er heel tevreden over.2
-
> @Wieke1998 zei:
> Hey allemaal! Ik gebruik sinds kort MFP and i love it. Handig in gebruik ( ik hou vooral van de scan optie
Heb jij de premium versie omdat jij scan optie hebt?1 -
Veel succes met het behalen van je doelen!1
-
> @jolandad68 zei:
> > @Wieke1998 zei:
> > Hey allemaal! Ik gebruik sinds kort MFP and i love it. Handig in gebruik ( ik hou vooral van de scan optie
>
> Heb jij de premium versie omdat jij scan optie hebt?
Heeft iedereen. Als je voedsel gaat toevoegen, zie je een barcodescanner rechtsboven (Android).2 -
Veel succes met je doelen halen!1
-
> @jolandad68 zei:
> > @Wieke1998 zei:
> > Hey allemaal! Ik gebruik sinds kort MFP and i love it. Handig in gebruik ( ik hou vooral van de scan optie
>
> Heb jij de premium versie omdat jij scan optie hebt
Nee die heeft iedereen1 -
Dank je Yuxel en Wieke, nog nooit gezien, ik baalde al een beetje want destijds met weight watchers had ik het wel. Nu helemaal happy2
-
> @jolandad68 zei:
> Dank je Yuxel en Wieke, nog nooit gezien, ik baalde al een beetje want destijds met weight watchers had ik het wel. Nu helemaal happy
Werkt vrij goed. MFP beschikt over een uitgebereid database1 -
Hey Wieke, heel veel succes met je doelen0
-
De scan optie is inderdaad geweldig! Super handig alles in 1 keer scannen wat er in zit.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora