Hoe het best af te vallen met Pfeiffer — Dutch (Netherlands)

Hoe het best af te vallen met Pfeiffer

Opties
Ik heb nu sinds een tijdje Pfeiffer, dat betekent dat ik heel snel uitgeput ben en me niet veel mag inspannen, nu ben ik mede daardoor bijna 70 kilo (171 cm, 18 jaar) en ik wil het liefst zo snel mogelijk 10 kilo kwijtraken, hoe los ik dit het best op?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als je eigenlijk alleen gebonden bent aan dat je jezelf niet teveel mag inspannen, dan is denk ik de enige oplossing; minder eten. Ik zou bijvoorbeeld veel gaan wandelen, dat moet kunnen toch?

    Krijg eerst inzicht in wat je precies allemaal eet aan calorieën. Weeg alles af, voer het in en houd het een week bij. Je kunt dan ook je BMR en TDEE uitrekenen en ga daar eerst 100 calorieën onder zitten.
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Opties
    Wat mij wordt gezegd is nu niet te druk maken om kilo's maar vooral naar je lichaam luisteren. Ga wandelen als je de energie hebt. Dat is wat ik nu doe. Rustig opbouwen en opletten met wat je eet.
  • Maujestic
    Maujestic Berichten: 11 Member
    Opties
    Dingen te snel willen doen met pfeiffer is echt een domper, ik heb het zelf gehad en wilde te snel dingen gaan doen en oppakken... uiteindelijk werkt het averechts en wordt je alleen maar lichaamelijk nog vermoeider.. opletten met hoeveel je eet is erg verstandig in jouw geval
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Je lichaam moet genoeg energie houden om te herstellen. Herstel je niet goed van pfeiffer dan hou je er nog jaren lang last van. Als jij nu heel snel 10 kg wilt afvallen heb je kans dat het herstel veel langer duurt. Ga voor je herstel van pfeiffer en hou door gezond te eten je gewicht redelijk stabiel of heeeel langzaam afvallen bijv 200 gram per week. (dus dat je nu niet aankomt doordat je weinig beweegd). En straks als je hersteld bent van pfeiffer er weer vol tegen aan gaan