Afvallen — Dutch (Netherlands)

Afvallen

Opties
Hallo ik ben nieuw hier en ben in bijna 3 weken 15 kilo afgevallen. Bevalt mij goed op naar de rest wat er nog af moet. Ik wens iedereen heel veel succes met afvallen.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    ben in bijna 3 weken 15 kilo afgevallen
    Als eerste zou ik bijna willen zeggen wat goed, maar ik kan mij niet indenken dat dit op een gezonde manier is gegaan. 15kg in 3 weken is idioot veel en is verre van goed voor je lichaam. Maar chapeau dat je zoiets kunt doen.
  • Nina_NFT
    Nina_NFT Berichten: 1 Member
    Opties
    Kan me het heel moeilijk voorstellen, ben dan erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt.
  • mrxian
    mrxian Berichten: 30 Member
    Opties
    Dat is knap. Vijfduizend kilocalorieën te weinig gegeten per dag.

    Dat is iets van twee marathons per dag, toch?
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Jemig wat veel!
    Ik heb dit om wel eens gedaan toen ik jaren geleden wat jonger en dommer was.
    De hele dag Door bijna niets eten en met rammelende maag oefeningen doen. 11 kilo in 1 maand.
    En paar maanden erna zat alles er weer aan een zelfs nog meer.
    Dat noemen ze een crash doet. Let aub. goed op een doe het langzamer.
    Dat is en stuk gezonder en blijvender.
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    > @Kamille68 zei:
    > Jemig wat veel!
    > Ik heb dit om wel eens gedaan toen ik jaren geleden wat jonger en dommer was.
    > De hele dag Door bijna niets eten en met rammelende maag oefeningen doen. 11 kilo in 1 maand.
    > En paar maanden erna zat alles er weer aan een zelfs nog meer.
    > Dat noemen ze een crash doet. Let aub. goed op een doe het langzamer.
    > Dat is en stuk gezonder en blijvender.

    Daar heb je totaal niks aan en is zo ontzettend slecht voor ons lichaam. We hebben voeding nodig. Té snel is voor niemand goed. Beter op een gezonde en rustige manier, zodat je naderhand weinig tot niks aan je eetpatroon hoeft te veranderen!
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ja je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook nu een stuk wijzer. Ik zou het ook nooit meer zo doen. Daarom is MFP zo goed. Ik ben al eerder gestart maar toen was ik er nog niet klaar voor denk ik maar nu wil ik het serieus bij gaan houden.
    Ik wil nu ook goed opletten dat ik niet te weinig ga eten.
    Het is heel makkelijk om te weinig te gaan eten omdat je wilt dat het snel gaat.
    Maar iedereen weet tegenwoordig dat dit slecht voor je is. En het blijft er meestal toch niet af, meestal zit het er nog sneller weer aan dan dat je het eraf gekregen hebt. Bij mij in ieder geval wel.
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    > @Kamille68 zei:
    > Ja je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook nu een stuk wijzer. Ik zou het ook nooit meer zo doen. Daarom is MFP zo goed. Ik ben al eerder gestart maar toen was ik er nog niet klaar voor denk ik maar nu wil ik het serieus bij gaan houden.
    > Ik wil nu ook goed opletten dat ik niet te weinig ga eten.
    > Het is heel makkelijk om te weinig te gaan eten omdat je wilt dat het snel gaat.
    > Maar iedereen weet tegenwoordig dat dit slecht voor je is. En het blijft er meestal toch niet af, meestal zit het er nog sneller weer aan dan dat je het eraf gekregen hebt. Bij mij in ieder geval wel.

    En ondanks dit alles vind ik het moeilijk en word ik onzeker van alle verschillende verhalen
  • mrxian
    mrxian Berichten: 30 Member
    Opties
    Als je zoveel afvalt is het meestal voor een groot deel water gewicht. En dat zit er inderdaad ook zo weer aan.
  • Vegetable84
    Vegetable84 Berichten: 17 Member
    Opties
    Hm, misschien dat je er anders tegen aan kan kijken als je vooral denkt aan je gezondheid? Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig en functioneren wordt steeds moeilijker voor het lichaam als er tekorten ontstaan.
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Je krijgt geen reactie hoe ze het gedaan heeft.ik vind het erg veel denk ook niet dat het op de normale gezonde manier is gegaan
  • rooss1976
    rooss1976 Berichten: 11 Member
    Opties
    Sorry maar 15 kilo in 3 weken? Echt niet goed, niet verantwoord en eigenlijk ook een beetje ongeloofwaardig. Ik hoop eigenlijk dat het niet waar is, vandaag toevallig een stukje gezien over een dame (40 jr) die totaal doorsloeg in het afvallen en sporten dat die nu al 10 jaar anorexia heeft. (Wilde de link erbij zetten maar dat lukt me niet). Wees lief voor jezelf, val verantwoord af. Je leefstijl wordt anders als je langzamer afvalt dan door een crash-dieet.
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Ja roos heb ik ook gelezen ze woog nog maar 28 kilo bbrrr maar ze deed wel goed eten alleen kwam ze niet meer aan