Calorieën per dag — Dutch (Netherlands)

Calorieën per dag

Opties
Hallo lieve mensen even een vraagje ik ben op mijn streefgewicht.nu at ik ongeveer 1370 calorieën nu heb ik ingevuld om te stabiliseren en mag ik 1900 calorieën eten per dag.ik vind dat best veel en ben bang dat ik dan weer aankomt.wie kan mij helpen en heeft tips voor mij alvast bedankt Gr Tilly

Reacties

  • 27wendy
    27wendy Berichten: 12 Member
    Opties
    Je moet niet ineens heel ongezond eten. 1900 is niet veel, maar eet op vaste tijden.

    Ik heb een eetschema: 8uur ontbijt 10uur snack (fruit of yoghurt) 13uur middageten 15uur weer zon snack 18uur acond eten en rond 21uur een kleine snack.

    Als je geen ritme hebt gaat je kichaam op de spaarstand omdat het niet weet wanneer het weer eten krijgt. Dit werkt bij mij heel goed.

    Je moet alleen niet ineens ongezonds eten. En rustig opbouwen. Niet gelijk naar 190pkcal maar eerzt 1500 en zo opbouwen
  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Gewoon langzaam meer gaan eten en je gewicht in de gaten houden. Zodra je merkt dat je stabiel blijft zit je aan jou kcal behoefte en kom je aan dan iets lager aanpassen. Elk lichaam is anders dus beetje zelf gaan spelen met je voeding
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Dankje wel Jessy ja daar heb je gelijk in .ik ga het proberen Bedankt
    Gr Tilly
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Het is een beetje kijken hoe het gaat. Succes en fijn dat je op je streefgewicht zit!