Nieuw — Dutch (Netherlands)

Nieuw

Opties
75karin
75karin Berichten: 1 Member
Hoi allemaal,
Sinds maandag op deze site/app. En ik kom niet aan mijn calorieën, ik merk dat ik teveel eiwitten en soms ook vezels eet en te weinig koolhydraten.
Iemand een goed dagmenu voor 1500kcal
Dank je, Karin

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Karin,
    Welkom.
    Wat betreft een dagmenu zou ik kijken naar hoeveel eetmonenten werkt voor je en daaruit werken
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Ik denk dat je zo goed zit. Je kunt beter teveel eiwitten eten als teveel koolhydraren
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Eiwitten kan niet zoveel kwaad. Even goed kijken naar de voeding die je gebruikt. Misschien kun je daardoor net wel aan je calorieën komen. De vettere producten geven meer calorieën, denk aan kaas en noten. Zelf ontbijt ik met Griekse yoghurt met noten, dat is meestal 285 calorieën. Of ik neem koolhydraatarm brood met kaas en rauwkost salade,in de middag (lunch) salade met vette vis en olijven. Soms voeg ik hier ook appel aan toe. Voor meer calorieën wat fetakaas bijvoorbeeld. Mocht ik wat calorieën missen dan neem ik weleens een bifi... Bij de avondmaaltijd haal ik de meeste calorieën uit het vlees, ik eet dan ook 200 gram groenten.

    Nou zit ik wel op 60% vetten, 20% koolhydraten en 20% eiwitten. Ieder lichaam is natuurlijk anders, ik heb dit samen met mijn diëtiste ingesteld.

    Groetjes