Afkicken! — Dutch (Netherlands)

Afkicken!

Opties
Hoi!

Ik was even benieuwd naar jullie ervaringen. Moesten jullie in het begin van het afvallen ook zo wennen aan het nieuwe eten? Eigenlijk dus afkicken van het suiker etc?

Ik hoor het graag.

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Uit ervaring weet ik dat ik met een week de knop echt om heb, de eerste week is verder worstelen. Echt een duiveltje op mijn schouder.
  • blauwtje
    blauwtje Berichten: 2 Member
    Opties
    Het is inderdaad de eerste week wennen aan bijvoorbeeld geen koekje bij de koffie of lekkere broodjes belegd met vette kaas ...
    Na een paar weken gaat het vanzelf en mis je dat koekje niet meer
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    november 2017 aangepast
    Opties
    Succes!
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Ik heb er 3 weken over gedaan toen ging het goed
  • moniquecounotte79
    moniquecounotte79 Berichten: 103 Member
    Opties
    Het was echt heel erg wennen de eerste week, daarna zwakte dit af. Het is echt doorbijten. Daarna went je lichaam eraan.
  • vera_norah
    vera_norah Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik eet veel eiwitten en weinig koolhydraten, dat helpt tegen pieken in je bloedsuiker. Zo idee mijn zin in zoet beter te beteugelen!
  • igniscordis
    igniscordis Berichten: 18 Member
    Opties
    Ik ben niet echt anders gaan eten, wel bewuster en let bijvoorbeeld op hoeveel ik van iets eet.
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Ja de eerste twee weken waren rampzalig! Heel de dag met eten bezig en honger! Alleen zoetigheid zou helpen dacht k! Nu derde week bezig en gaat stukke beter, maar tis zeker nog niet makkelijk! Moet ook zeggen heb een paar keer wat zoets gepakt want dat kon nog in mn aantal cal!