Ondersteuning of hulp bij het sneller afvallen - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Ondersteuning of hulp bij het sneller afvallen

Opties
2»

Reacties

  • roxannu
    roxannu Berichten: 21 Member
    Opties
    En verder reageer maar lekker hoevaak je nog wil, ik neem de tijd en moeite niet meer om het te lezen. Ik zie je op meerdere topics reageren met dat je het allemaal beter weet, zeker niets te doen in het dagelijks leven
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Oeps
  • Nickerddd
    Nickerddd Berichten: 19 Member
    Opties
    Oké dames en heren laten we het even gezellig houden!
    Ik kan mij trouwens best wel in roxannu verplaatsen. Er zijn meerdere mensen in deze community actief die het nodig vinden om tegen alles en iedereen aan te trappen.
    Ik wil duidelijk maken dat dit als zeer onprettig kan worden ervaren, zoals vast ook het geval is bij roxannu.

    Laat iedereen toch lekker hun eigen weg gaan en bemoei je met je eigen zaken.

    #stopdehaat
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    roxannu schreef: »
    En verder reageer maar lekker hoevaak je nog wil, ik neem de tijd en moeite niet meer om het te lezen. Ik zie je op meerdere topics reageren met dat je het allemaal beter weet, zeker niets te doen in het dagelijks leven

    Lucht dat op, dat gebitch van je?
    Met je kennis omtrent voeding en supplementen ging je al in je 2e opmerking de mist in, wil je echt de moeite nemen om iets aan te nemen van anderen kijk dan eens op https://examine.com/ alles is wetenschappelijk onderbouwd, maar waarschijnlijk heb jij, met jou gigantische ego meer wijsheid in pacht.

  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    En als pakkende afsluiter :D:D:D

    t9ntmne8sh3y.png
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Haha... Oke, gaan we dat weer aanhalen... "je reageert overal op". Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij nog steeds degene die het topic gepost heeft en de vraag stelt om het proces te versnellen middels suppletie. Waarop ik ik heb aan gegeven dat zoiets niet bestaat. Geen enkel supplement laat je sneller afvallen. Alleen een groter tekort laat je dat doen. Dat zoiets natuurkundig is bepaald door moeder natuur kan ik niets aan doen. Vervolgens denk ik, misschien bedoeld ze wel een manier ipv een product dus opper het cambridge dieet en dan is dat ook weer niet goed. Wat wil je nu precies horen? Dat ik zeg "ga lekker aan de stackers of fatburners" waarbij ik weet dat ze weinig zullen toevoegen maar wel supplementen zijn die mensen nemen in een cut fase.

    Fijne dag nog. :)
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    > @roxannu zei:
    > > @Sandraatje123 zei:
    > > Je wil alleen van gedachten wisselen als het in jouw straatje past dus, ook goed hoor. Succes
    >
    > Nee, ik wil van andere mensen horen wat zij allemaal gebruiken omdat ik interessant vind. En wil je mij geen vriendschapsverzoek sturen, ik ken je namelijk niet. Doei :smile:
    >
    >

    Ik kende jou ook nog niet, maar no worries: het zal niet meer gebeuren
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    @roxanu
    >
    > Ik wil het proces versnellen omdat ik dat wil. Reden genoeg lijkt me toch? Is toch mijn doel, niet het jouwe :D hou het trouwens prima vol.
    >
    >

    Succes met je maaltijdvervanger(s)
  • EHRdam
    EHRdam Berichten: 10 Member
    Opties
    Gezellig hier zeg, uiteindelijk gaat het om discipline.
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Om weer ff terug te komen op het onderwerp:

    Glucomannan is één van de supplementen die ondersteuning kan bieden bij het afvallen, je gaat er niet sneller vanaf vallen.

    Hoe draagt glucomannan bij aan een dieet?
    Het bijzondere van glucomannan is dat het zeer grote hoeveelheden water kan opnemen, tot wel 100 maal zijn eigen gewicht. Het vormt vervolgens een gelei-achtige substantie die niet kan worden opgenomen door het lichaam. Het wordt dus niet omgezet in vet maar draagt wel bij aan de vertraging van de opname van andere vetten en koolhydraten. Voor dit proces is wel vocht nodig dus wordt aangeraden om bij het gebruik van glucomannan ook veel water te drinken. Naast dit metabolische effect heeft glucomannan ook nog een psychisch effect omdat het helpt in de strijd tegen de honger die vroeg of laat opdoemt tijdens het volgen van een dieet. Dit product geeft namelijk een lekker vol en verzadigd gevoel waardoor je minder geneigd bent om tussendoor te gaan snacken.

  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    1ry7ojx73n7s.jpg


    oqk9yrd7arar.jpg
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Ik ben niet altijd met @itzhanne82 eens, maar ik ken haar inmiddels een aantal jaren via dit forum en als er iemand verstand heeft van eten, voedingswaarde en dat soort ellende is zij het wel.
    Er zijn een heleboel hulpmiddelen in de wereld, de vraag is alleen of het helpt en of het niet je lichaam in de vernieling helpt.
    En ook hier geldt meestal. Hardlopers zijn doodlopers. De mensen die 7 dagen in de week gaan trainen en op een dieet gaan zitten van 1050kCal zijn meestal de eersten die weer de handdoek in de ring gooien

    Het doet jouw humeur iig geen goed
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    ...Zucht...