Wie doet ermee afvallen tussen de 20 en 30 kilo!!!!! — Dutch (Netherlands)

Wie doet ermee afvallen tussen de 20 en 30 kilo!!!!!

Opties
Mijn naam is Patricia, 41 jaar moeder van 4 kinderen een zoon van 17 dochter van 14 en een tweeling van 5 jaar.

Ik ben Eerder dit jaar begonnen met een dieet waar ik in 6 weken tijd 10 kilo mee kwijt was geraakt. Maar ik kreeg een baan in de horeca en ik waardoor ik het dieet niet meer kon volhouden en ook alle kilo's zitten er nu ruimschoots weer aan.

Ik werk nu niet meer in de horeca en ik wil dus opnieuw de strijdt met de kilo's aangaan.

Ik moet 24 kg afvallen want ben doodongelukkig met dit lijf.

Zijn er hier meer mensen die ook zoveel kilo's kwijt willen???? Misschien kunnen we elkaar helpen en steunen..

Ik ben vandaag begonnen maar als we het met een aantal doen die ook zoveel kilo's kwijt willen zijn we misschien sterker.... want als ik de aantal kilo's zie dan denk ik echt het zijn er zoveel...

Maar ik wil, ik moet (van mezelf) en het gaat me lukken wie doen ermee????
;)
«1

Reacties

  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Het gaat je zeker lukken en succes ;)
  • patriciavanzon
    patriciavanzon Berichten: 8 Member
    Opties
    Lief dankjewel...
  • lisadaamenpastor
    lisadaamenpastor Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik wil wel mee doen. Hoe gaat dat hier dan? Ben wel al langer lid van MyfitnessPal maar ben er niet erg consequent. Merk dat ik dat wel weer moet worden.
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Heel veel succes. Je mag me toevoegen als je wilt
  • boonssofie
    boonssofie Berichten: 7 Member
    Opties
    Succes ook hier een groot getal dat eraf moet! 30kg!! Ook doodongelukkig in mijn lichaam en een zelfvertrouwen van 0%
    Maar we kunnen het wel. Even tandenbijten
  • abdaladamian
    abdaladamian Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben ook weer begonnen. Moet er ook minimaal 25 kwijt. Ik schommel vreselijk. Hoe doe je dit samen? Elkaar toevoegen als vriend? Zo ja dan mag iedereen me toevoegen. We can do it!!!
  • Hreta67
    Hreta67 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo, ik wil 20 kilo kwijt. Hopelijk lukt het me met koolhydraatarm te eten en 3x per week lopen en buikspieroefeningen te doen. Ik ben wel op zoek naar buikspieroefeningen waarbij mijn rug niet te veel belast wordt...Iemand tips?
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    > @Hreta67 zei:
    > Hallo, ik wil 20 kilo kwijt. Hopelijk lukt het me met koolhydraatarm te eten en 3x per week lopen en buikspieroefeningen te doen. Ik ben wel op zoek naar buikspieroefeningen waarbij mijn rug niet te veel belast wordt...Iemand tips?

    Kijk eens hoe het bevalt als je op je rug op bed gaat liggen en je benen optrekt tot verticale positie en steeds weer laten zakken tot horizontale positie
  • tamtammaas
    tamtammaas Berichten: 1 Member
    december 2017 aangepast
    Opties
    Ik zou ook wel mee willen doen! Ik ben nog maar 2 weken bezig met deze app. Ik ben wel al sinds september aan het lijnen. Ik ben al 11 kilo kwijt maar ik wil er nog minimaal 20 kwijt voor juli 2018.
  • bolleke82
    bolleke82 Berichten: 6 Member
    Opties
    Hallo, ik zou ook willen meedoen, ik weeg ongeveer 90kg voor 1m68 dus bij mij mogen er ook heel wat kilootjes af, alleen geef ik het veel te vaak te snel op, ik zie al op tegen 10kg, durf men doel niet te hoog stellen. Hoe voeg ik iemand bij? Ik gebruik ook men Fitbit om men beweging bij te houden
  • suzyQiu
    suzyQiu Berichten: 2 Member
    Opties
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier en ben nog van alles aan het uitvogelen hoe alles hier werkt. Graag zou ik meedoen met deze uitdaging. Ik ben 40 jaar, getrouwd, 2 kinderen van 13 en 10 jaar. Ik weeg nu bijna 72 kilo en ben 1.50 lang. Eerder ben ik eens afgevallen met koolhydraatarm eten en dat wil ik nu weer gaan doen. Mijn doel is om 18 kilo af te gaan vallen. Ik ga er in elk geval voor.

    Groetjes Suus
  • xrajet
    xrajet Berichten: 7 Member
    Opties
    Hallo,
    Ik zou ook graag meedoen.
    Mijn naam is Ron en wil graag 30 kilo afvalen.
    Vorig jaar ben ik ongeveer 30 kilo aangekomen doordat ik gestopt ben met roken en een knie operatie heb gehad.
    Ik zou het super vinden om onze bevindingen te delen .
  • cindyhuysveld
    cindyhuysveld Berichten: 1 Member
    Opties
    ik wil ook meedoen... Ben 1m68 en weeg 90 kg.... 20 kilo moet er zeker af....
    suc6 aan iedereen
  • blaauwie
    blaauwie Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil ook graag meedoen! Ik ben 1m69 en 93 kg. Echt veel te zwaar. Ik wil er minimaal 20 kg af.
  • jessicaBen0705
    jessicaBen0705 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil ook graag mee doen!
    Zeker 30 kilo moet ervan
    5 januari bevallen van me zoontje
    Na 14 kg aan te zijn gekomen + eigen over gewicht.. toevoegen mag dus!
  • youssefbelhadji4666
    youssefbelhadji4666 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik wil ook mee doen 1,69 ik weeg 91 kilo
  • Leperarocco
    Leperarocco Berichten: 3 Member
    Opties
    Goed bezig je mag me ook toevoegen hoor
  • Inkrid
    Inkrid Berichten: 4 Member
    Opties
    Hoi, ik doe ook graag mee. Vandaag de premium variant begonnen en hoop dit keer op een gezonde manier af tr gaan vallen . Eet gewoontes aanpassen en dan ben ik al blij als ik op deze manier 5 kg ga afvallen . Maar ik hoop op 10kg. Hoe werkt ‘ het meedoen ?’
  • Rive1957
    Rive1957 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil ook meedoen. 1m57 en ik weeg 77 kg, tijd om wat af te vallen
  • thinethrion1
    thinethrion1 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben sinds gister begonnen en ik wil graag 39 kg eraf. (ik begin wel gewoon met 10). Voeg me maar gewoon toe kijken of het samen lukt!
  • Falerio
    Falerio Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo iedereen,

    Ik wil dit jaar nog een kleine 20 kg afvallen en dit wel met een heel mooi doel: onze kinderwens.
    Graag willen wij een broertje of zusje voor onze zoon.
    Door omstandigheden hebben we hiervoor de medische wereld nodig, maar ze willen me niet behandelen als ik boven een bepaald BMI zit. Waar ik nu dus flink boven zit en ik kan het gewicht dat ik moet halen me niet meer herinneren dat ik het woog. Als ik het BMI haal, ben ik nog veel te zwaar. En het is een heel zware strijd maar ik wil het halen.... ik kan niet leven met het idee dat we nooit 1 poging hebben mogen ondernemen hebben omdat ik mijn BMI niet heb gehaald.

    Strijd tegen kilo's staat centraal in mijn leven, al van kindsbeen. Ik wordt nu in april 33 jaar, dus dat is al een hele tijd.
    De laatste 2,5 jaar is de strijd dus met dit doel.
    Heb in die 2,5 jaar al heel veel ondernomen, tot echt hopeloos naar de shakes grijpen (modifast en Precon).
    De eerste tien kg viel ik af met Weight watchen op mezelf, de volgende 11 kg viel ik af met een 5 maand durende obesitasprogramma in het ziekenhuis. Maar eens dat programma afgelopen, sta je op straat en zoek je het maar zelf uit. Daar komt het op neer. Een fitness abonnement had ik al aangeschaft, ik ben dan uiteindelijk bij een sana coach beland (Nooit meer diëten - Sandra Bekkari) en dit voor 9 maand, zonder er ook maar 1 gram af te krijgen. Ok, ik kwam ook niks bij, maar ik viel ook gewoon niks af en toen....
    Ik wilde toen overschakelen naar shakes, er moest iets gebeuren. Deze diëtist wilde me er niet in begeleiden, dus ik viel nog maar eens alleen. En toen ben ik het spoor echt kwijt geraakt. Die shakes maakte me echt niet gelukkiger, en de weegschaal ging omhoog ipv naar beneden. een lange periode van heel veel vallen, knokken en even rechtstaan om weer te vallen brak aan. Ondertussen zijn we 1,5 jaar na de stop van het obesitasprogramma en ondanks al het knokken zitten de kilo's die ik tijdens dat programma verloor er weer terug aan.
    Het is een hard feit dat als ik mijn BMI niet haal, we geen tweede kind zullen krijgen.
    Eind december gingen we naar een ander fertiliteitscentrum en ze hanteren hetzelfde BMI, wel hebben ze me onderzocht en moest ik vorige week naar de endocrinoloog om de uitslagen. Het enige wat is bevestigd is dat ik insuline resistent ben, waarvoor ik nu weer aan de medicatie moet. In het verleden moest ik daar ook al eens voor aan de medicatie maar dan was het volgens de huisarts niet meer nodig en mocht ik ermee stoppen.
    Endocrinoloog zegt dat het niet zo is dat ik slecht tot niet afval en wel heel goed bijkom vanwege de insuline resistentie. Als ik dan opzoekingen doe zie ik toch andere dingen....
    Eigenlijk alweer weinig tot geen informatie wat dat nu precies is, hoe moet ik eten, wat laat ik best etc.....
    Ik ben na de endocrinoloog langs de dietist gepasseerd maar zij werkt duidelijk volgens algemene regels.
    Van haar mag ik gewoon 3x per dag mijn koolhydraten eten etc.... want dat vult de maag.
    Ik stel haar deskundig advies toch echt wel in vraag en sta op het einde van de rit even goed nog alleen .... of zo voelt het toch.

    Weer even getwijfeld om weer te gaan weight watchen, maar dan niet op mezelf, naar de cursus gaan (heb ik int verleden al wel meer gedaan...). Maar ik weet niet of k daar echt zoveel zin in heb.
    Ik wist wel van het bestaan af van deze app, dus ik dacht laat me daar wat meer op toespitsen.
    Ik zou wat meer moeten bewegen maar ik denk nog na over een plan....

    Dusja, ik wil wel meedoen voor -20 kg.
  • Sofie_Lambrecht_
    Sofie_Lambrecht_ Berichten: 1 Member
    Opties
    Allereerste Post hier... Ik moet nog 32 kwijt
  • Sassie1977
    Sassie1977 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik doe ook mee! Ik wil graag 30 kilo afvallen (voorlopig zou ik met -10) al blij zijn.

    Ik ben 9 jaar geleden gestopt met paardrijden en met roken en toen ik 5 jaar geleden moeder werd ben ik ook nog eens gestopt met werken (inmiddels ben ik weer parttime aan het werk). Ik ben in die tijd ruim 20 kilo aangekomen en het lukt mij niet om de kilo's weer af te krijgen. Na een aantal weken val ik weer terug in mijn oude, slechte gewoontes en het lukt mij dan niet meer om me te herpakken. Misschien lukt het me op deze manier?
  • gientje1973
    gientje1973 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook gezellig mee, ben 44 , moeder van 2 kinderen 16 en 14 . Weeg nu 90 kilo , wil er toch echt een 20 kilo blijvend afvallen . Gebruik nu bijna een week mfp dit bevalt tot nu toe heel goed. We kunnen het
  • vanbieke
    vanbieke Berichten: 5 Member
    Opties
    Een beetje laat maar ik zou graag meedoen. Er moet minimaal 22 kilo af en het liefst 30.