Plan van aan pak — Dutch (Netherlands)

Plan van aan pak

Opties
rinaldo73
rinaldo73 Berichten: 1 Member
februari 2018 aangepast in Voedsel en voeding
Hallo allemaal,

Ik stel me even vóór ik ben Rinaldo,
Ik train bij basic-fit en volg het programma van droogtrainen protocol, ik heb diverse e-book's aangekocht van droogtrainen academie allemáál beestachtig interessant máár nu ik wil mijn voeding op orde gaan brengen en dat vindt ik nog al lastig van hoe pak ik het aan ik heb mijn voedingsschema en alles al berekend maar het gaat zich vooral om de hoeveelheden eten afwegen op weegschaal en zo ik heb ook het e-book aangekocht van proteïne recepten van van droog trainen en wel alles gelezen
Maar goed gráág alle eventuele tips suggesties opmerkingen alles ouds welkom P.S. Ben ook lid van een besloten Facebook groep van droogtrainprotocol hoop gráág van jullie

Met vriendelijke groeten Rinaldo

Reacties

  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Beste tip is eigenlijk om je voeding een dag van te voren te plannen, vaak weet je zelf wel wat je calorie verbruik is op een bepaalde dag en zo je calorieën en macro's plannen.
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Opties
    Mealpreppen helpt mij. Ik gebruik bakjes in de koelkast voor ontbijt lunch en avondeten en zorg dat de maaltijden ready to go zijn. Zo hoef je niet dagelijks te stuntelen en weet je wat je binnen krijgt
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Rinaldo, welkom en veel succes.