Plan van aan pak
rinaldo73
Hallo allemaal,
Ik stel me even vóór ik ben Rinaldo,
Ik train bij basic-fit en volg het programma van droogtrainen protocol, ik heb diverse e-book's aangekocht van droogtrainen academie allemáál beestachtig interessant máár nu ik wil mijn voeding op orde gaan brengen en dat vindt ik nog al lastig van hoe pak ik het aan ik heb mijn voedingsschema en alles al berekend maar het gaat zich vooral om de hoeveelheden eten afwegen op weegschaal en zo ik heb ook het e-book aangekocht van proteïne recepten van van droog trainen en wel alles gelezen
Maar goed gráág alle eventuele tips suggesties opmerkingen alles ouds welkom P.S. Ben ook lid van een besloten Facebook groep van droogtrainprotocol hoop gráág van jullie
Met vriendelijke groeten Rinaldo
Ik stel me even vóór ik ben Rinaldo,
Ik train bij basic-fit en volg het programma van droogtrainen protocol, ik heb diverse e-book's aangekocht van droogtrainen academie allemáál beestachtig interessant máár nu ik wil mijn voeding op orde gaan brengen en dat vindt ik nog al lastig van hoe pak ik het aan ik heb mijn voedingsschema en alles al berekend maar het gaat zich vooral om de hoeveelheden eten afwegen op weegschaal en zo ik heb ook het e-book aangekocht van proteïne recepten van van droog trainen en wel alles gelezen
Maar goed gráág alle eventuele tips suggesties opmerkingen alles ouds welkom P.S. Ben ook lid van een besloten Facebook groep van droogtrainprotocol hoop gráág van jullie
Met vriendelijke groeten Rinaldo
0
Reacties
-
Beste tip is eigenlijk om je voeding een dag van te voren te plannen, vaak weet je zelf wel wat je calorie verbruik is op een bepaalde dag en zo je calorieën en macro's plannen.1
-
Mealpreppen helpt mij. Ik gebruik bakjes in de koelkast voor ontbijt lunch en avondeten en zorg dat de maaltijden ready to go zijn. Zo hoef je niet dagelijks te stuntelen en weet je wat je binnen krijgt1
-
Hi Rinaldo, welkom en veel succes.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 861 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 40 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 253 Fitness en training
- 310 Motivatie en steun
- 65 Recepten