Newby — Dutch (Netherlands)

Newby

Opties
Evends90
Evends90 Berichten: 7 Member
Hi allemaal,

Mijn naam is Evelien, 27 jaar, woonachtig in Groningen en ik loop ‘vast’ op welbekende laatste kilo’s. Op aanraden van een collega deze app gedownload en wellicht kan ik hier meer inzicht krijgen in mijn voeding, motivatie opdoen, verhalen delen en tips/trics uitwisselen!

Reacties

  • smeetsbogaart
    smeetsbogaart Berichten: 47 Member
    Opties
    Welkom! Succes met de laatste kilo’s! Gaat je vast lukken...
    Heb geen tips voor je helaas
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Veel succes! Geloofde zelf niet dat deze app zou werken... maar k heb na 93 dagen -7,4 kg
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Heel veel succes met je doelen!!. Het voornaamste moet je uit je voeding halen, dit is 80% van de basis. Gaat je lukken! Er zijn er al veel voor je gegaan. Ik voeg je toe.
  • Morsalw
    Morsalw Berichten: 60 Member
    Opties
    Hey mede Groninger!

    Welkom, hoeveel kilo’s wil je er nog af hebben?
  • Evends90
    Evends90 Berichten: 7 Member
    Opties
    > @smeetsbogaart zei:
    > Welkom! Succes met de laatste kilo’s! Gaat je vast lukken...
    > Heb geen tips voor je helaas

    Toch bedankt!
  • Evends90
    Evends90 Berichten: 7 Member
    Opties
    > @roksy2343 zei:
    > Veel succes! Geloofde zelf niet dat deze app zou werken... maar k heb na 93 dagen -7,4 kg

    Netjes en lekker bezig! Heb de app nu een hele dag op mn telefoon staan, we gaan het meemaken
  • Evends90
    Evends90 Berichten: 7 Member
    Opties
    > @LucP1987 zei:
    > Heel veel succes met je doelen!!. Het voornaamste moet je uit je voeding halen, dit is 80% van de basis. Gaat je lukken! Er zijn er al veel voor je gegaan. Ik voeg je toe.

    I know en daar zit het hem net in. Overdag gaat het prima maar voor het avondeten ben ik zo inspiratieloos als het maar kan! Toch bedankt!
  • Evends90
    Evends90 Berichten: 7 Member
    Opties
    > @Morsalw zei:
    > Hey mede Groninger!
    >
    > Welkom, hoeveel kilo’s wil je er nog af hebben?

    Dankjewel! Er zijn nu 16 af en mijn streven is nog 5 á 6 kg. Ik weet dat ik niet te dik ben hoor maar daar voel ik mij het prettigst bij!
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Heb ik ook ik ben totaal niet dik maar ik wil droger worden. Vol blijven houden en op blijven letten de laatste zijn het moeilijkst. Stel je gegevens ook elke keer want hoe minder je weegt hoe minder je tdee word
  • Evends90
    Evends90 Berichten: 7 Member
    februari 2018 aangepast
    Opties
    @mblaasse32 Thanks! Ik wil alleen zien te voorkomen dat ik er te veel mee bezig ben snap je? Doelen zijn er om behaald te worden maar het moet ook leuk blijven
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Evelien, Welkom en veel succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust.
  • Evends90
    Evends90 Berichten: 7 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hi Evelien, Welkom en veel succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust.

    Dankjewel!!
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Evelien tmoet zeker leuk blijven. Je kan best af n toe snoepen hoor. Maar voor results en zeker de laatste zul je toch scherper moeten blijven registreren en opletten.
  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    Opties
    Succes ! Hoop dat het al een beetje lukt
  • Jacobscoaching
    Jacobscoaching Berichten: 14 Member
    Opties
    Hallo! Hoe is het gegaan ? Heb jij je doel behaald ? Heb je nog ergens vragen over? Misschien kan ik je helpen
  • Merenn
    Merenn Berichten: 4 Member
    Opties
    > @Evends90 zei:
    > > @LucP1987 zei:
    > > Heel veel succes met je doelen!!. Het voornaamste moet je uit je voeding halen, dit is 80% van de basis. Gaat je lukken! Er zijn er al veel voor je gegaan. Ik voeg je toe.
    >
    > I know en daar zit het hem net in. Overdag gaat het prima maar voor het avondeten ben ik zo inspiratieloos als het maar kan! Toch bedankt!

    Hi, ik had dezelfde uitdaging en viel daarom vaak terug in mn oude eetgewoonte, want na een lange dag is het lastig om nog eens een gezonde en vooral ook lekkere maaltijd te verzinnen. Wat voor mij goed werkt is het voorbereiden van de maaltijden.

    Ik maak op zondagmiddag het eten klaar voor zondag maandag en dinsdagavond

    Op woensdagavond doe ik het voor woensdag donderdag en vrijdag. Zaterdag eet ik wat ik lekker vind zonder al teveel op de macros te letten.

    Het kost miss wat tijd maar door het bewust klaar te maken voor andere dagen maal je makkelijker de juiste (gezonde) keuze en kom je doordeweeks niet in de verleiding. Ook scheelt het extra tijd want je hoeft het alleen nog op te warmen.

    Succes!!

    Marijn